Pages

Monday, August 31, 2009

Kedai BiAsa Jer..Tapi Waitress?Vouge AbIs!!!

malam Hari Tu lepas penaT menJajah geRai2 di TTc dan meneManI die carI bajU raya.. kitorg Pusing2 caRi kedai minum seBelUm die hanTar aku balik.... so pusiNg pUnya pusing...tak banYak Kedai Yg BukaK..Hurm..MungKin sebb dah lewat Kot;P KoPitIiam puN tak Buka..ataU mmG tak MenIaga puasa2 Nih? pusiNg2 lagi...kempUnan aku nak MakN Toasted Tuna Die.. namPak Lah 2,3 kedai kecik yg masih BUka... kitoRg stop kat satU kedai ni...

"keDai MakN Amy KArMila- PelbaGAi MaSakAn Panas!!"

Kitorg DuDUk kat meja PaLIng Luar... agaK berDEkatan deNgan Jalan.. seb baik Tak BanYAk kereTa memaLam ni..KalaU Tak Mmg Makan asAp jelah... kat bahagian Dalam Kedai PenUh nGan kaUm aDam...

WaiTress Datg... "minung??"...
"Teh O suAm.. nEsCafe SuaM... Nasi GoreNg kamPuNg BUngKus 1..."

aku perati keadaan Kedai Tu..NI bukanlaH kaLi pertama Aku datang siNi.. Tapi ni Kali perTama Aku Datng kedai ni selewat Nih... perati punya Perati hanYa akU sorg makHluk berTuduNg lItup kat sini... "huh!"

pandanG kanan, panDanG kiRi..Mak Aih..peNuh Ngan Mat Moto... Depan Meja Aku Plak aDalah Abg2 BerSongKok aJi Putih..melaYAn Teh Tarik dan Kopi..BerKaiN peleKaT dan bekemeja... darI masJid Berdekatan BaranGkalI...

WaiTress Tadi datNg hanTar miNUman Kitotg... seMua Mata2 KauM2 adam Yg ada kat sitU memerhatiKan Minah Waitress Tadi...termasUklah Abg2 BersongKok aJi depan aku Nih....MakAih... LenGganG LenGGokNya kalH Itik PulanG PetanG.. MaCm Kucing TerselIUh kakI pun Ada Aku Tgk... hehe.. pakaIan Yg sGtlah membaLut NangKa MenamBahkan LaGi keseKsian Minah2 Waitress kat sini.. beLum Kire RamBut PeraNg lagi..make Up tebal tak tau berap Inci...tapi Vouge kalaH nak Gi konseRt amy search!!hahahaha(^^D)


aku PanDg Org depan Aku.. seb Baik Die Tak Pndg waitreSs tu..."hurm..MngKin nak Jaga Hti aku...kukuku" kalau die pNdang mmg aku Angkat KAki TiNggal die kAt situ.!!!!huhuhuhu...

habis minum terus angkat kaki... sempat gak aku snap 2 keping gambar..nak amik lebih2..mat2 moto tgk dah semaca..oleh itu aku rasa lebih selaMat au anGkat Kaki...kukukuku...

3 comments:

IrinaSairah said...

itulah taktik tokey kedai nak bagi kedai dorang laris...huhuhu....menci...tak suka g kedai gini...

cahaya said...

mmG..TakTik Ntah aP2...MenJOlOk MaTA beTul..!!

Anonymous said...

jgn dijolok mate tu..bute kang

-Jamal-