Pages

Wednesday, August 26, 2009

BerTsHirt atau ber BLaUs?which do You prefer?



masa kuar ngan dz n een ari tu... dz cakap kat een aku slalu pakai blaus... kadang2 nampak mcm Formal jerk...

hurm..ye ke? formal ker pakai blaus????

aku asa blaus2 aku yg aku pakai tuk gi jalan takdelah skema cam nak gi keje kan..eh cop2...sbenarnya blaus nak gi kejer pun takdelah skema sgt pun skang ni!!hahahaha.. yelah kalau dulu pakai kemeja kosong jerk... kaler je lain2.. skang ni aku asa aku men lantak jer..ikut suka hati aku.. almaklumlah.. "kejer hatcheri" kan.. takkan nak pakai ayu2.. kalau org tegur pun..aku wat muker slumber derk aku jer!wakakaka(^^p)

aku mmg jarang pakai tshirt kot.. hurm..tshirt lengan pnjg pun tak banyak..beli tuk wat kejer hatcher jer... sb tu tak lawa..hahaha(~~D) stakat nak gi kedai2 ke...basuh keter ker... kuar jalan2 mmg aku jarg pakai tshirt... cop..aku asa aku tak penah lagi kuar jalan2 pakai tshirt(kecuali waktu kuar ngan senior aku dulu..aku pun tak tahu knapa aku pakai tshirt jer ngan die..)... kukukuku..lagilah sesejak kejer... lagi pun mak abah tak ajar aku pakai tshirt kalau kuar jalan2... almaklumlah mak abah bukan suka selekeh2 nih..mmg berbulu mata dorg..lagi2 abah..acekor la katakan.. kene kemas jerk... huhuhuhu...(~~.)

korg asa pakai blaus ni skema n formal ker? aku asa tak pun.. en. keluang man suke jer tgk aku pakai blaus... die kata comel..hihihiks... mr. F pun kata gitu gok... kukuku... HB pun penah gak ckp gitu,,,, blaus pink yg die belikan pun aku baru pakai 2x... hurm... flashback.falshback....('~~.) huhuhu....

tapi kan aku asa..apa pun yg kita pakai.. yang penting kita selesa sebenarnya kan? kan?kan?kan? lantak lah apa org nak kata pun kan? kan?kan? toltak?tol tak?huhuhu..anggap jer lah betul kan...kan yg penting KITA HAPPY!!!!! kukukuku..





2 comments:

Yana Ismail said...

blouseeeeeee...huhu comelll..i loikeee;)

dear, buat pengetahuan, yana adalah sorg yg gila kn blouse ;P

cahaya said...

wahhh..
bleh la joint sekaPal kiTa nIh..kukuku..
mmG bLOUse LaGI Comel darI TsHiRt!!
kan<.kaN..kaN..(^^p)
NgeEEE(~~p)