Pages

Tuesday, August 4, 2009

.......blur.......

(comel kan anak patung tu..aku lupa apa nama die..tapi watak dalam kartun yg main kat tv7.. comel!!! comel!!!! aku cuba dapatkan patung ni sampai habis 6 coin aku..huhuhuhu...tapi tak berjaya... comel sangt2 patung nih... aku nak..aku nak...huhuhuhu...cari kat stall anak patung pun aku tak jumpa..frust sgt2...huhuhuhu..sb cooooooomel sgt2....bulat!!!!perut pun bulat!!!! punggung pun bulat!!!hahahaha comel!!!!!tapi tak berjaya memilikinya....huhuhuhu...kepada sesiapa yang pernah nampak anak patung ni kat mana2 stall boleh tak maklumkan pada aku...please..please...huhuhuhu)

,....................................................................,


tadi tghri...aku menangis kat mr.f...die terkejut biler tetibe aku menangis...apa je yg die cakp makin membuatkan aku menangis...aku bukan menangis sb apa yg die cakap..tapi sebb hati aku terasa pedih...sedih....sebb JKQ.... susah giler nak berenti nangis tadi...walaupun dah puas di pujuk.... siap sambung nangis pas letak talipon tu... tetiber JKQ plak kol..bile dengar suara die yg selamber ayam tu...wat kan hati aku makin pedih...tak mampu rasa nak dengar lagi suara die...sakit.... menyakitkan.... terasa bagai dihiris2 hati aku nih!!!! keadaan yg semakin menyesakkan membuatkan aku bertabah stress yang teramat sgt...terasa sukar untuk mengukir senyuman...tapi aku harus..dan perlu!!! walaupun mr.F kata aku kuat dan tabah untuk hadapi semua nih..sirius aku tak mampu...mmg aku tak mampu lagi nak hadapi semua ni.... penat dah aku menanggung semua nih....aku nak sgt akhiri seua ni...tapi mcmna? apa yg harus aku lakukan...


1 comment:

Sang Asura said...

Ku Main Hati

Kalo dilihat pd tajuk umpama memainkn hati sdiri..tp sy pn xfaham ape mksudnye..tp intonasi lagu cm best...bgini la liriknye:-

Seribu wanita yang pernah singgah
Hanya datang dan pergi dan tak ada hati

Kau pun datang ada yang berbeda
Mengapa begini apa yang terjadi
Tak pernah sebelumnya
Tak pernah ku duga

Chorus

Ku akui ku main hati (ku main hati 2x)
Ku tak bisa tuk memungkiri
Ku main hati

Bersamamu ku rasakan
Yang tak pernah kurasakan sebelumnya
Pencarianku berakhir
Karna ku tlah temukan dirimu

Ulang chorus

Ku main hati Ku main hati
Ku main hati Ku main hati