Pages

Monday, August 10, 2009

...aku just nak menaip...dan menaip...dan menaip..

pagi ini terasa teramat blur yang melampau2...mata pun bengkak semacam jer..ingat nak pakai spek datang kejer rini tapi..ntahlah..cam pening2 plak kepala aku nak menyarung mender alah tu kat kepala nih...so batalkan ajer..aku sumbat jer contact lense kat mata yang terasa amat kering dan membengkak nih... bangun pagi nih...terasa kepala aku berat semacam jer...pas subuh aku tido balik dalam telekung..sampai 715...nak bangun dari tido pun aku tak nak...rasa mcm nak amik EL jer arini...really im not in the mood to do anything at all... REALLY NOT IN THE MOOD(~~'.)


smalam pas balik kejer...berlaku sedikit pertelingkahan dengan die by sms..terasa geram dengan semua sms2 dari die yg seringkali menyakitkan hati aku...nak cakap mcmna pun aku tak tahu...apa yg ada dalam kepala die pun aku tak tahu...tak faham.... terasa nekad dihati semakin utuh untuk menghentikan semua nih.... kesabaran ku terasa begitu di cabar sama sekali... die hanya mementingkan dirinya dan dunia nya sahaja... aku? aku tak tahu apa kepentingan aku pada die lagi... akhirnya aku mengambil keputusan untuk berdiam dari terus malayani kerenahnya yg hanya semakin melukakan hati aku... ntah apa yg die dok ungkit2 pun aku tak tahu... mintak maaf... tapi penuh dengan ego yg mengunung... ajak berbincang...tapi penuh dengan tuduhan dan ungkitan...aku jadi sakit hati sendiri tiap kali baca msg die... cam semuanya salah aku... penat aku pk... bahasa die plak "gentlemen" giler.. wat aku rasa nak baling jer henset nih..seb baik la waras lagi n ingat ni henset abah yg aku pnjam.. huhuhuhu...sakitnya hati nih!!!!!!!!!!!!!!


smalam gak aku marah2 pada F... dah la die tgh bermasalah...baru jer di timpa masalah...bleh lak aku marah2 die..n meninggikan suara.... aku benci bile aku meninggi suara... sb ia menyakitkan aku bile aku buat mcm tu.... aku tak suka marah org..bile aku marah..aku yg beriya2 sedih... huhuhu.. dan die... sangat bertenang.... sgt... nak cakap mcmna pun tak tahu... yg pastinya membuatkan aku kalah dan rasa amat bersalah... last2 aku kol die balik untuk minta maaf kat die... kalau tak,tak tenang langsung hati aku... nak tido pun tak boleh.... dah mmg sah2 aku yg salah kan... aku akan mintak maaf...apatah lagi dengan die yg sikit pun tak pernah marah aku... makin aku marah die..makin die pujuk dan berlembut dengan aku... sape tak surrender kan... aku rasa dah mcm2 cara aku wat untuk die tak suka aku..or at least hate me... but what ever i've done... i've said...its just useless... he become more..and more and keep on love me... huh... sakit kepala aku pk mcmna nak wat die benci aku... sakit hati aku bile aku terpaksa berlagak keras n membenci die... sirius...its hurt me more when im trying to make him hurt... kejer giler kan...huh... susah nak cakap..susah nak cerita...keadaan yg terlalu complicated..terlalu rumit... sesak rasa nafas berada dlm keadaan ni... everytime die ajak kawen..lagilah wat aku terkedu sangat2... sgt2 terkedu... even die tau keadaan aku yg serba serbi rumit... well, he never force me to... NEVER.. tapi..ntah...susah r nak cakap... rasanya leh giler gak pk mender nih... more over..he is not SINGLE AND AVAILABLE....and it just crazy to think of it.... just crazy ok..


rasa mcm nak amik cuti panjang je... tapi aku tak tahu nak gi mana kalau cuti nih... rasa cam nak lepak jer kat umah... tapi.... taknak gak... rasanya makin berserabut hati aku nanti... di tambah plak ngan desakan mak... membuatkan aku dihimpit dalam lorong yg amat sempit...nak bernafas pun asa tak cukup oksigen... nak gi jauh2...aku tak tahu nak gi mana sebenarnya... lagipun..aku ni kan jenis yg agak penakut untuk travel sorg2 nih...huhuhuhu... ceh..berangan nak amik cuti panjang...cuti pun tinggal 15 hari jer, ada ati nak amik cuti panjang... kontrak ada lagi 4 bulan... kenalah simpan cuti tu untuk raya.. raya nih aku nak amik cuti panjang rasanya... pastu? pastu leh enjoy cuti2 yg seterusnya...sampai habis kontrak... perancangan selepas habis kontrak?tak tahu lagi... tak nampak pape lagi.. rasa mcm malas dah nak keje.. hurm... biler ckp pasal kontrak nih slalu wat aku terkedu..smalam time perbincangan ni pun soal kontrak ni diungkit2... aku malas nak amik port..ntahla terasa hati kot...sb kedudukan kita ni kan tak tetap...bebiler masa jer leh terminate.. apatah lagi bila org asyik persoalkan jawatan kita... so baik aku wat tak dengar jer kan... dari nnti aku yg terasa hati sendiri...


master plak...ntahlah..mmg takde hati pun nak wat mender tuh..walaupun dah daftar... tu lah kalau wat sesuatu bukan atas keinginan sendiri... mesti jadi mcm ni..hangat2 air teh... dah sejuk bukan sedap sgt pun nak teguk...lenlah kalau teh o ais ke..ice lemon tea ke..tu lain cerita lah kan... huh... rasa macm makin tak terurus jer hidup skang nih... ntah apa2 jer aku rasa skarang nih... kadang2 rasa mcm nak tido n taknak bangun2 lagi... n kadang2 rasa mcm tak nak tido2 pun... huhuhu....


rasanya..cukup kot stakat ni jer aku mengarut yg ntah apa2.... akukan just nak menaip..menaip..dan menaip jer...

No comments: