Pages

Tuesday, August 4, 2009

aKu sUka Lirik Lagu Ni..aKu raSa Ngam sgT nGan aKu..Jiwang..Jiwang..

semalam setelah dua bulan aku tak balas msg dari die...akhirnya aku menjawab juga msg die..walaupun terasa pedih di hati untuk terus membalas msg2 die... sirius..aku betul2 rasa pedih hati... kata2nya terlalu melukakan untuk aku yang sudah lama terluka...kerana die... huh... apa yg dibahaskannya dengan een juga menambah pilu di hati... aku tak tahu apa yg ada dlm fikirannya lagi... aku lost dengan apa yg ada dalam hatinya lagi... dan jujur aku katakan..aku tak mengenalinya lagi..jauh skali tak mengenalinya... huh... well..apapun..ini catatanku di pagi hari... meluahkan isi hati ku dengan lirik lagu yg begitu mendayu2... membuat aku terkedu dan diam seketika tiap kali lagu ini berkumandang di sudut pendengaranku...
Pernahkah kau bicara Tapi tak di dengar Tak di anggap Sama sekali
Pernahkan kau tak salah Tapi disalahkan Tak di beri Kesempatan
Kuhidup dengan siapa, Ku tak tau kau siapa, Kau kekasihku tapi, Orang lain bagiku
Kau dengan dirimu saja, Kau dengan duniamu saja, Teruskan lah.. Teruskan lah, Kau begitu
Kau tak butuh diriku, Aku patung bagimu, Cinta bukan, Kebutuhan mu
Hoo.. Hooo
Kau dengan dirimu saja, Kau dengan duniamu saja, Teruskan lah.. Teruskan lah Kau.. kau begitu
Teruskan lah… teruskan lah..
jiwang...jiwang...jiwang...jiwang yg menyedihkan...huhuhuu....
"andai kau tahu betapa terlukanya aku...dan andai kau merasa pedih di hati.... aku hanya berharap andai kau tahu..... "

4 comments:

IrinaSairah said...

sape erk yang nyanyi lagu ni???hehehe

cahaya said...

agnes monica la syg.."teruskanlah"

een said...

emnag cucok tuh lagu.. dia emang dengan dunianya saja.. semua udah ada dikepalanya percuma kalau kita terangkan.. gak ada gunanya yati.. sekarang een mohon yati jangan sedih lagi.. tengoklah yati udah makin kurus karenanya.. udahlah tu.. oke sayangku..cintaku pujaan hati ku hehehehe

cahaya said...

TO EEN:ia..emang gitu...yati kurus makan hati die kata yati kurus jaga badan sb mau godain lelaki lain..aduh..berbisa bangat deh tuduhannya...bikin gue makin makan hati aja....huhuhuhu