Pages

Saturday, August 8, 2009

kata Org...kaTa die..kata Aku..

kata org..
aku buta kerana cinta...
kata org...
aku tuli kerana cinta...
kata org..
aku bodoh kerana cinta...
kata org..
aku ini dan itu keraNA CINTA...

kata dia..
aku pemain cinta...
kata die..
aku memper**** dia semata-mata...
kata dia..
aku jadikan die seperti t#### u####...
kata dia...
CINTA aku CINTA ****
kata dia..
membuat aku terkedu...dalam air mata...

kata aku...
aku tak mampu untuk berkata2 lagi..
kerana terlalu banyak kata org yang itu dan ini...
kata aku...
aku tak mampu melawan lagi...
kerana kata2nya merampas segala kewarasan dan ketenangan...
kata aku..
aku tak mampu lagi mempertahankan diri apabila cintaku dipersoalkan begitu sekali...

kata mereka..
ada yg seperti menyokong dan ada yg menyanggah...
kata dia...
sentiasa begitu,,,,tak terluah dan tergambar dengan kata2 sakitnya...
kata aku...
diam..seribu bahasa...
dengan berat mengukir senyuman....dan terus berdiam diri...
kerana sudah tiada kata2 untuk diperkatakan....

.............................the end(^^p)..............................


amacam...ok tak?kukukuku('~~,)


No comments: