Pages

Tuesday, August 18, 2009

huhuhu..pagi2 lagi kene marah ngan haniff...


paGI nIh pas aku wat kejer kat hatcheri aku masuk lab..bagi seJuk badan sket...maklumlah hatcheri tu panas...wat kejer lak buKannya sumer ringan... baiki chiller lagi..even aku berkebaya hari ni..semangat untuk membetulkan chiller tu tetap ada..sian plak kat ikan2 aku sb air panas..mencecah 30C.... dahlah ikan ni sensitip...huhuhu...sampai kul 10 aku menapakkan diri kat hatcheri..penat dan panas seh...dahlah wat kejer sengsorg jer...hukhukhuk

sampai kat lab, baru dudk kejap..een ajak makan..mmg dah lapo kan..gi la makan...sampai lupe ada meeting sukan...hahahah..nak dimulakan cerita dan alkisahnya.... haniff kol henset aku...

haniff: dok mana nih?
aku : ada kat lab..
haniff: lab kakzan ?
aku:ha a... kenapa?
haniff: doh bakpe saya kol dok agkat..(ngan suara ganrang n keras...)
aku: ha?saya baru masuk nih..(blur...)
berlarutan pada hal yg sepatutnya.....

aku cam blur2 skejap..pehal mamat nih?tak pepasal jer marah aku tak angkat kol..mana penah aku angkat tepon kat lab nih... bukan nom aku pun yg aku nak angkat... mintak maap bebanyaklah... n tak payahlah nak marah2 kan... kol lah henset aku..bukannya aku tak angkat pun.. kecuali waktu rehat n wkatu aku kat hatch ngah panjat tangki ke..dalam tangki ke..mmg lah aku tak angkat...huh...sabo jerlah aku... tak pasal2 kene marah ngan die...ni yang tak puas hati nih...huhuhuhu..sampai hati die marah aku...huhuhu...benti kejer r mcm nih!!!!

hahahaha...takde r sampai mcm tu..kukukuku...

4 comments:

Anonymous said...

kesian kat awok ye, tapi kata orang marah tanda sayang tau......

cahaya said...

Ananymous:heh..syg mender gitu?huhuhuhu

Princess Liyana said...

alaahai..dia pun tgh tkde mood kot..pastu dia marah org...errr btol kah?haha

cahaya said...

huhuhu..kok ye pun ngah badmood..janganlah marah2 org lain..cedih aser..dahla kita ngah penat2..huhuhuhu