Pages

Wednesday, November 12, 2008

takde tempat..


tanggal 11/11/2008 aku melaporkan diri ku sekali lagi di AKUATROp...rasanya mmg janggal sangat2....tak tau nak act mcmna...nak senyum terasa kelat..nak masam..tak elok lah pulak..so..aku rasa muke aku toyer jer smalam...hurm...sepanjang hari aku duduk kat lab...kat bilik kakzan...seb baik smalam ada budak2 skolah datang wat lawatan...so ...takdelah aku blur sangat nak wat apa kan...hurm.. siap kena ngorat lagi ngan budak2 tingkatan dua tuh...ntah apa2la budak2 ni...advance betul!!!!sampai aku plak yang jadi tersipu2 malu...hehehehehe

hari ni..aku masuk kerja...aku blur nak duk mana...tempat aku dah pun di ambil alih oleh pegawai tetap seminggu yang lalu...aku menumpang sementara di tempat iwan...janggal?tak payah cakaplah bro...dahla tempat tu "BERSIH" giler!!!!!terkedu aku tgk ada stokin yang ntah tahun biler bawah meja...kotak2 yang penuh bahan buangan...fail2 dan kertasa yang berselerak...huh...terkedu jap aku...apalagi..angkat kaki...aku duk kat lab lagi....huh....

asa mcm nak nangs plak masuk kejer nih..mmg blur giler r,,,tak tahu nak wat apa..nak duk mana...asa mcm aku tak pernah plak kejer kat akuatrop ni sedangkan aku dah du atahun menapak kat sini...kenapa ni yati....huhuhuuh susahnya nak bangun balik kalau dah jadi mcm ni...dah la semangat mmg tgh down giler nih....

tolonglah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: