Pages

Sunday, November 2, 2008

tak mampu untuk berfikir..


tak mampu rasanya untuk aku berfikir secara logik hari ni..ntah kemana hilangnya ketenangan ku aku sendiri tak tahu dan tercari2...puas aku cuba tenangkan hati u yang gundah gulana ni....kadang2 tanpa ku sedari..mata ku bergenang butiran jernih yang suam...aku tak mahu ia mengalir lagi...aku kuat dan tekadkan lagi hati ku yang mmg dah tak kuat ni....

esok..sepatutnya aku lapor diri kat AKUATROP...tapi..ntah..hati aku ni tak tenang,,mcmnan aku nak lapor diri...mcmna aku nak stat kejer..sedang kan semangt aku down sangat2 sekarang...betul3 down...aku tak mampu berfikir pun sekarang ni...rasa mcm nak nangis jer sekarang ni...duk skjap,,termenung kejap...mulalah..bergenang...knapa ntah...knapa hati aku begitu pilu...kenapa perlu mcm ni....aku tak mampu nak pikir dah...rasa berserabut sangat....hari2 yang indah untuk 2-3 minggu...kemudian aku dirundum duka....yang entah bile akhirnya.....

'tuhanku...aku makhlukmu yang lemah...hati ku,,,dalam genggamanMu...tetapkanlah ia...kuatkan lah ia...kerana aku akan hancur kiranya hati ku ini terus dihancurkan begini Tuhanku...Engkau yang Maha Membolak Balikkan hati...Kau tetapkan hati ku padaMu Ya Allah...janganlah Kau biarkan hati ku menangis lagi..aku pinta pada mu Tuhan...amin...'

No comments: