Pages

Sunday, November 16, 2008

menari dan aerobik


pagi tadi ada gerak ceria bersama warga umt..aku datang agak lewat..kerana terlupa akan acara tu..seperti biasa menyanyikan lagu negaraku,lagu cita warisan and lagu apatah satu lagi..perkenalan staf2 baru dan ucapan...kemudian acara mengangkat ikrar..hurm..kami berikrar...mcm2 yang di ikrarkan..tapi sejauh mana sebenarnya setiap staf kat umt ni memegang ikrar tersebut?hurm..aku sendiri tak pasti..yang aku lihat..yang aku tahu..ramai jer yang melanggar dan membelakangi ikrar yang di angkat...berikrar kalau sepuluh tahun sekalipun tapi tetap langgar..sama jer mcm mencurah air didaun keladi...
acara akhir..acara senamrobik...wahh..hari ni penunjuk ajar is jiran sebelah rumah..tema kali ni is tarian di malaysia...dimulakan dengan langkah zapin agaknya..jangan memain..bukan senang nak menari ni...rasa mcm nak terseliuh juga tulang aku ni..siap ada menari india...tapi siriusly..mmg best lah...even mcm ntah apa2 la yang kitaorg wat tu..msg2 kelihatan enjoy sangat...suka aktiviti mcm ni..walupun kekadang tu malu gak bila staf lelaki tgk..tapi..nak wat ganer kan..wat dek jerlah...yang penting enjoy...

so..today i start my day with a smile..a laugh and a very healty dance...

anymous..
adios...

No comments: