Pages

Thursday, November 20, 2008

haru biru...


mak: ngah watper tu?katmana?
aku: kat umah la mak..baru jer sampai umah ni..naper?mak sihat?
mak: sihat...balik tak minggu ni?
aku: rasa mcm nak balik r mak..tak tau nak wat ap kat umah sengsorang nih...
mak: hah?sorang?tak cari hosmate baru lagi ker?tak takut ker?kan mak suruh cari kawan..ajaklah sesaper duk situ..
aku: hurm..malas lah mak...nanti2 jelah...tak kisah pun dok sorang..cumer boring..
mak: degil..susah betul..

hurm...mcm tu lah mak tiap kali tepon..suruh cari hosmate..ntahlah..bukan nya aku tak nak duduk reramai..tapi..wat masa ni rasa senang hidup sendri walaupun sebenarnya sunyi sesangat...time malam tu kalau malas nak masak..takde member nak ajak kuar makan...n kalau boring..tak tau nak kuar gi mana...hurm..mcm ni upanya hidup sorang erk..ni yang asa nak kawen jer nih!cakap pasal kawen..hari ni dapat dua kad jemputan walimatul urus...satu dari don..satu dari nor kewangan..hish....biler plak aku nak edar kad kawen sendiri nih...huhuhu...sabar..sabar..kalau dah jodoh adalah...hehehehe

tadi bergotong royong bersihkan hatcheri...aku takdelah angkat2 akuarium ke..rak ke..tapi tolong lah juga..boleh tahan penat gak...yang paling banyak aku wat apa erk..simbah air..sapu2..amik gambar sket...cekak pinggang banyak kot..heheheh..takpe2..yang penting aku tolong...walaupun tak banyak...kan?

tadi ada perang besar antara saloma(heri bagi nama baru) and the director...pastu ngan pelakon2 tambahan..hurm..aku sendiri takut..gerun jer asa..takut gak kalau ada yang kena lempang ke..penampar otromen ker..kiter takkan tahu apa yang akan terjadi kan kalau orang tgh marah...hurm..ntahlah...aku sendiri tak paham apa yang die nak sebenarnya..ingatkan dah setel waktu meeting smalam..tapi..dilanjutkan dengan lebih teruk lagi...pening aku tgk...manusia..manusia...tak pernah puas....

eh..alamak..lagu kegemaran akulah!(kat hot fm..tapi tak tau tajuk,,lagu omputih...)but hold your breath..because tonite will be the nite that i will fall for you...over again..dont make me change my mind..lalalala....hehehe

owh..jalan nak masuk umah aku naik air...hurm..agak2 adalah paras betis...huhuhuk..tak pasal2 kena patah balik and ikut jalan lain..jalan yang aku tak pernah ikutpun..follow keter kakwan..ntah kampung hutan mana pun aku tak tahu...main rempuh jer..main redah jer...huhuhu...nak balik tghri pun tak jadi..takut keter tersangkut...tak pasal2 jer nanti...

petang ni ntah boleh balik ntah tidak...ingat nak balik kampung...tapi kalau banjir..mcmna nak balik nih..huhuhu..aku nak balik..boring kalau dok kat sini..tak mo....huhuhuhu...hai hujan..berenti lah hujan..bagilah matahari menyinar terik...janganlah banjir..hai hujan...
adios...

No comments: