Pages

Sunday, November 23, 2008

perjalanan pulang...



jalan pantai yang aku lalui..ombak tinggi tika aku lalu..maklumlah..hari nak hujan....

langit semakin gelap....perjalananku masih jauh....hurm....

masjid yang sangat menarik perhatian aku tiap kali aku lalu untuk pulang ke tnah merah n ke terengganu....rasanya masjid ni belum sepenuhnya siap..tapi indah tersergam di laluan utama kelantan-terengganu...

memandu dalam keadaan yang haru biru...menahan sakit perut (senggugut) yang datang menyerang biler aku period...mula2 bawa slow jer..tapi biler asa tak tahan..kaki ni automatik tekan minyak sampai 120-130km/j.....perjalanan ku hanya mengambil masa 1 1/2 jam jer...aku sendiri cam blur2 jer bawa keter smalam...biler sampai kat umah sewa..aku hampir2 jatuh pitam biler turun dari kereta...kaki aku krem...aku rebahkan badan ku ke katil dalam keadaan yang amat lemah...aku tertidur hingga ke magrib....penat..sakit yang hanyut dlam tidur ku....

No comments: