Pages

Sunday, November 16, 2008

aku kebingungan


sebenarnya mcmna nak berdepan ngan org yg kita dah bisa bermsg, kita dah biasa keluar n berborak..tetiber..kiter tak bolh nak tegur org tu..n org tu pun wat mcm die tak kenal kiter...mcmna sebenarnya nak berdepan ngan org mcm ni?nak senyum pun salah..nak masam pun salah...habis tu nak wat apa?tgk pun salah...tak tgk pun salah...bingung aku memikirkan solusinya...apa yang harus aku wat sebenarnya...abaikan jer atau tegur...mcna nak tegur?kalau tegur die wat dek jer tak ke malu...ke mcmna sebenarnya...pening r aku pk...

kadang2kan..kita tak tahu apa punca kita jadi tak bertegur sapa ngan ngan org yang kita dah biasa rapat...kadang2 tak tahu apa salah kita..tetiber jadi renggang...sedih gak memikirkan hal ni...tapi nak wat mcmna kan..kita pk pasal hal org pun blm tentu org nak pk hal kita...kadang2 wat sesak hati sendiri jer sedih2 tentang mender2 ni....

kadang2 tu aku tak tahu mana silap aku dalam berkawan...aku tak tahu mana silap aku dalam bersahabat...dan aku tak tahu mana silap aku dalam berteman...dari ok..jadi elok..jadi rapat...jadi mesra..tiber2 renggang tak tentu pasal..tanpa alasan yang munasabah pun....kenapa jadi mcm ni...aku betul2 tak faham...

kalau tak ikhlas nak berkawan jangan di sapa dari awal...kalau tak berani nak tanggung risiko..jangan berani2 terpikir nak buat...huuu...pelik kan..kita hulur persahabatan seikhlas mungkin..tapi2 last2 kita yang disakiti...aku betul2 tak faham....betul2 bingung.....

anymous...

adios...

No comments: