Pages

Wednesday, November 19, 2008

bersediakah aku



bersediakah aku untuk menghadapi meeting hari ni...selepas seminggu masuk kerja..tetiber jerk ada meeting mingguan AKUATROP yang aku rasa menjadi igauan ngeri setiap staff AKUATROP..biasanya biler ada meeting..mesti semua org stay kat opis dari sebelum meeting untuk wat repot yang hrap2 gempak time meeting..kalau tak..kena tembak free jer ngan prof..tak pun dari beberapa org yang tak senang dengan kesenangan org lain....hurm...pening2 memikirkan apala yang aku nak repot..baru jer masuk kerja...apa yang aku wat erk...huhuhu...rasanya banyak mender yang aku tak buat dari buat kot...hehehehe

kadang2 aku blur apa aku nak tulis dalam report..dah karang sehabis cantik pun..tetap kena tembak gak...rasanya..kalau aku karang repot setebal tesis PhD pun tetap kena tembak..letak gambar secantik mcmna pun tetap kena komen itu ini..last2 aku hilang perasaan untuk menulis dan mengarang report lagi,..rasa nak wat sambil lewa jer..sebab dah lali kena marah dalam meeting..yang peliknya..apa2 hal aku juga yang kena wat..kalau betul aku ni tak pandai wat kejer...kenapa sambung kontrak aku..kenapa bagi aku kerja yang sama?huh..pelik betul...

biler aku ngadap prof hari tu..ayat prof buat aku rasa aku tersenyum sumbing...bukan senyuman ikhlas...tapi aku rasa aku senyum jahat petang tu...'hah nurul,kau kan dah berpengalaman handle Msc..kau dah tahu apa kena wat..' aku rasa mcm nak tergelak...sebab selama ni yer yer jer kutuk aku tak pandai wat kejer...huh...bosan...terlalu banyak kepura-puraan disekeliling aku...membuat aku rasa lemas dan tak mampu nak bernafas dengan baik...hidup dalam kepura-puraan mmg memenatkan dan melemaskan...

oooo..hari ni halim datang ngan style rambut yang baru...lebih pendek..lebih kemas...hehehe...satu perubahan di hari yang kelam kabut nih...

hurm...apapun yang terjadi...life has to go on wether you like it or not....

adios..

No comments: