Pages

Tuesday, September 15, 2009

triNgat la Plak..


malam nih..tetiber jer tringat mender2 lama... heh..yg pelik tu awat tringat pasal nih plak.... pasal apa?pasal nih lah...hiks....;p

alkisahnya..time2 gini r aku kenal die... lebih kurang waktu2 mcm nih... hurm..kiranya nak dekat stahun gak lah aku kenal die skang erk... hehehe...cepat nyer masa berlalu... dulu tak kenal pun die sape..siyus tak tahu die sape..dok lalu lalang depan aku hari2.. langsung tak terlintas die ni sape..ingat kan org mana kan..tapi hari2 lah plak nampak die... so..mulalah tertanya2..sape die nih..die wat apa kat sini?tapi disebbkan time tu kontrak aku dah nak habis...so aku abaikan jer kewujudan die..... sebelum kontrak aku habis aku rasa dua kali jer aku penah bertegur sape ngan die.. 1st time tegur kat pintu.. aku asa aku tanya die 'tengah baiki pintu ke?' n 2nd time b4 aku balik kampung...perabis cuti kat umah sambil2 nak raya... nama die pun aku tak tahu dulu... hehehe... cume bile diperkenalkan sebagai org baru time tulah aku tahu nama die... tapi tak amik port.. tak simpan pun dalam pale nih...

time2 nak dekat raya..banyaklah msg2 raya masuk kat inbox nih..mana yg aku sempat balas sebelum kedit abis..aku balaslah... almaklumlah..time tu budget kontrak tak sambung kan... so poyo2lah balas sumer msg2 nih... termasuklah msg die... memula tu cam tak kenal gak...nama tak cukup familiar dalam ingatan aku..lagipun time tu nom die adalah nom yg tak dikenali...hiks:p... tapi balas gaklah... n tak disangka2 plak dari satu msg raya..boleh terus berbalas msg n jadi "kawan"..... mcmna leh jadi kawan?hurm..boleh dikatakan die nih mesra alam dan mudah bermanja.... yeker? hurm...ye kot..hiks:P tapi kitorg kawan pun diam2 jer... abgngah tak suka aku kawan ngan die... kenapa? rasanya tak perlu untuk aku huraikan kat sini kot...tapi apa yg abgngah jangkakan mmg betul dan benar2 terjadi...huhuhuhu..tulah...taknak dengar cakap abg..kan... last2 sakit hati sendiri.... kukuku...pengajaran untuk diri sendiri(~~")....

skang ni asa mcm tak kenal pun die...kenapa?tak tahulah nak kata.... hahahah..but im over it...im pass... wat tak tau jer..wat slumber jer... even kadang2 tu time mai gelabah rasa cam berdebar jer..ahahahaha..poyo giler asa!!! bile ada mulut2 tak berinsuran n tak reti taobat memanaskan tlinga...terpaksa pura2 tak dengar pape...wat muka tin beskut jer... ahaks... sonang citer...kang simpan dalam hati jadi makan hati plak kan..so better let bygone be bygone... amacam...ok tak idea aku tuh? so..tak tahulah naper tetiber bleh plak tringat mender nih... ahahaha.... (^^D) satu jer tak puas hati...sampai skarang aku tak tahu reason die marah sgt kat aku... mmg kompius gaban r...gaban pun tak penah kompius mcm aku....ahaks;p...ntah paper jer aku asa,,,,(~^,) n sejak tu juga aku asa cam fobia kawan ngan org terengganu...hahahaha...

p/s:tringat lawak "20sen" aku pada die untuk elakkan die terus majuk dgn aku... hehehe..lawak jer asa time tu... (~~p)...1st time aku wat mcm tu...kukukuku(**p)

No comments: