Pages

Saturday, September 12, 2009

Tak TahU keNapa....


tak tahu kenapa dua tiga menjak nih kesihatan sgt tak memberangsangkan....
tak tahu kenapa dua tiga menjak nih slalu sakit kepala.....
tak tahu kenapa dua tiga menjak nih selalu sakit badan...(sb dah semakin tua ke?;p)
tak tahu kenapa dua tiga menjak nih selera makan tertutp dan slalu muntah2...
tak tahu kenapa tidur sekarang susah nak lena....
tak tahu kenapa kadang2 mimpi yang bukan2...(walaupun tido dah baca doa...)
tak tahu kenapa mata makin bengkak....
tak tahu kenapa muka makin cengkung.....
tak tahu kenapa sekarang nih cepat sgt letih....
tak tahu kenapa diri tErasa makin tak terurus...(am i?..not really i think...)
tak tahu kenapa rasa mcm tak bersemangat jer...
Tak tahu kenapa mood cepat down skarang....
tak tahu kenapa cepat terasa hati sekarang nih....
tak tahu kenapa cepat rasa sedih n hiba......
tak tahu kenapa rasa malas dah nak kejer skarang.....
tak tahu kenapa rasa asyik nak bermanja jer....
tak tahu kenapa tak boleh rasa "sorang2".....
tak tahu kenapa cepat rasa bosan skarang nih.....
tak tahu kenapa banyak wat mender ngarut skarang nih...sgt2lah mengarut.....
tak tahu kenapa malas tol nak jaga muka skarang.....
tak tahu kenapa banyak yang tak tahu dari tahu......
tak tahulah kenapa jadi mcm nih....
tak tahu...tak tahu...tak tahu kenapa.....
hiks..hiks...hiks....



5 comments:

ijad said...

banyak sangat minum air tauhu kot....

Anonymous said...

mmm..
bykkn ehat, tdo yg cukup, mkn mnum ikut jadual n pastikn cukup,..jgn keje teruk2...
n jgn bg diri dikuasai prasaan yg mlanda skrg,..asingkn ksihatan dgn sume tu,..plz

Mr.JeeP

cahaya said...

ijad: hahaha...tu la pasal kot...terpaksa r kurang minum pasni(^^p)

Princess Liyana said...

hihi sungguh byk perkataan tak tahu..tu maknanya memang tak tahuuu..heeee

cahaya said...

Dear:hahahaha..tu lah pasal..sebb tak tahu tu lah yang nak tahu....