Pages

Saturday, September 12, 2009

PiKir2...taPi BuNtu jUga...




smalam Jumpa Die...Tak lama...Tapi cUkuplah UntUk SEmenTara... tErsenTUh hatI bIla DiE saNggup DRive fOr 6hours jUst to see me..even kejap...even only For a Few Hours... spenT tiMe sama2..... even taK Lama..Tapi tak tahU kenaPa Puas hati.... kaTa Org..

"Its NOt how ManY houRs or How maNy days You SpenT your time wIth..but wiTh wHo You spenT it... even Its Just For 5 Minutes..."

bila Pk2 BalIk...keNapa Boleh JadI mcM nIh... MaKin akU Cuba jauhi die..makin dekat dIE menghamPiRi aku...samPai aku tak Larat dah Nak lari dari die...Bila akU lUahkan pada EEn..kaTa Een..

"jalaNI aja Saygku... Jgn jadikan ia lebih complIcated..."

ya...aku sedanG jaLaNi je kehidupan Aku sekarang..Tapi BUkanKah apa Yg teRjadi SekaRanG uMpama Aku mEmberi haRapan Pada Dia...aNtaRA sedar ataU TidaK iTulah Yang TerJadI sekaRang... harAPan yang nak Di gapAi tak sampaI...nak Di peganG tak namPak.... BUkanKah iTu saKit.....huhuhuhu......

rasa diRi ni amaT jahAt bIla akU smakin rapaT dengAN die...siriusly rapat gileR!!!!makin tErasa bila He'll Do anYtHing for Me....anYtHing.... biLa die kata die aKan wat PiLihan aku semakin TakUt..dan Kadang2 tErasa saKIt haTI.... kenaPa? susaH nak explain.... aku takut nanti yang dikejar tak dapat yang di gendong berciciran.... tp bila memiKirkannYa hati aku sakit sendiri...sakit sgt2 sampai kdg2 aku gado ngan die Sebb nih... mcMna die Boleh buat mcm nih... mengejar tanpa melepaskan... tak ke die menghimpit kami dalam rasa "dipermainkan"..... yah..muNgkin....atau aku yg terLalU emo.... ??? munGKinkAh????? bila jaDI semakIn RapaT sepeRti haRi iNi...aku jadI benci paDa diri sendiri....keraNa membiarkan akU ..diRi akU...terHimpIt dalam koNflik begIni..peraSaAn berbElah baHIgi beGini...denGan rasa bersalah beGIni.... "boDoh".... itu Yg kaDg2 aku Marah diri akU sendiri.... dan Itu yg akU rasa diri akU paGi tadI.....

pUas aKu pk2..taPI Buntu Juga...pUas AKu carI jalaN PenYeleaIan....tapi Buntu Juga..Puas Aku cba BuaT kePutusan tapi tak peRnah teTap....aKhirNya akU penaT... benAR akU penat....huhuhuhu...... sedIh Palk ASa haTI Ni...seriusLY RasA sedih......

No comments: