Pages

Monday, September 28, 2009

sepanJang PerJalaNan,banYak Tol mender DipIkirkan..

perjalanan hari ni tidaklah sejauh mana berbanding smalam..tapi apa yg dipikirkan melampaui apa yang terlintas di fikiran ku smalam... sejauh mata memandang...sejauh minda ku berputar..dan ntah apa2 yg terlintas... perasaan mula bercampur baur lagi...dengan pelbagai persoalan yang aku tak punya jawapannya....

ntah kenapa dari smalm mood aku cukup down dengan die... rasa nak marah tak tentu pasal jerk...menyampah..meluat..semuanya ada... tetiber aku rasa die sangat Jahat!!betuL2 jahat... dan aku terlalu tidak bijak kerana die....Cukup Tidak bijak.... rasa sakit hati mula menyesakkan dada dan fikiranku... cuba unTuk jauhi die dengan sedaya upaya ku... tapi.... huu... rindu lah plak.... nak wat mcmna nih... biler aku tak endahkan die...rasa sunyi nyer.... tak tahu nak msg2 ngan sape....huhuhuhu.... dalam taKnak ada perasaAn nak..walaupUn sGt dingin layanankU untuk die... huhuhuhu...... bila pk2 balik tadi...banyaknyer mender aku nak tanya die sebenarnya... kenapa die sanGGup wat mcm ni... kenapa die wat mcm tu...kenapa die perlu bertindak mcm ni...kenapa bukan dari dulu die lepaskan semua...kenapa baru sekarang nak lepaskan..kenapa?argh!!! sakit rasa iiwa aku memikirkannya.... die Jaht!!die JahT!!!die BetUl2 JaHat...Huhuhuhu....kenapA kehadirannya lebih menyakitkan...dari menyenangkan...sedihnya.......

en.kluang man...smalaman hantar ntah apa2 msg...abis di forwardkan balik semua msg2 yang bertahun sudah.... apa yang die cuba buktikan pun aku tak tahu... aku dah buktikan segalanya dalam 4tahun nih... tapi die tak endahkan dan menapakkan dirinya sebagai pihak yang benar dan semata2 benar...buat aku sakit hati dan bertambah sakit hati....rasa nak jer balas balik msg die...tapi aku abaikan juga akhirnya... di tambah dengan demam..aku betul2 tak larat nak berjaga untuk balas msg2 die... sb aku tak tahu kenapa perlu die forward semua dan memandang dirinya serba mulia... ia benar2 menambah sakit hati ku..huhuhu...mender nipun menyerabutkan otak aku sepanjang drive tadi....huhuhuhuhu....

tgh2 kalut pk yang ntah apa2...tetiber tringat sgt kat HB a.k.a M.R....huhuhu..tak tahulah cmner leh terpk sal die...biler otak rasa serabut n karut marut jer slalu tringat kat die... kalau dulu aku akan kol die or msg2 ngan die melepaskan apa yang bersarang di hati... n usually..lawak die yang sgt poyo tuh membuatkan aku ketawa sendiri... dan merasa sedikit lega... huuu...tapi sekarang...tak leh nak wat mcm tu lagi... kenapa.... hurm...aku pun takde jawapan yg pasti... huhuhuhu...

tadi waktu lalu depan stesen bas langgar..aku tringat pada senior aku... tetiber terdetik kat hati nih nak sangat jumpa die...pada die pun banyak mender yang aku nak tanya dan persoalkan...banyak jawapan yang aku perlukan dari die... banyak penjelasan yang aku tunggu dari die... tapi aku tak cukup berani untuk menghubungi die lagi...siyus aku takut sgt2 dengan die....huhuhuhuhu......

hurm...memikirkan tentang kejer lagi... masa depan lagi....banyaknyer mender kena pikir...nasib baik tumpuan memandu ku masih fokus lagi.... penat seh pk2 ni...sakit otak rasa...belum masuk yang menyesakkan dada lagi... huhuhu..bila nak abis pk nih... aku sendir dah serabut tgk muka serabut aku....huhhuhuhu..... penatlah bile org asYik tInggalkan seribu persoalan pada Diri aku...penat Sgt cari jawapan sendiri....huhuhuhu


No comments: