Pages

Friday, January 2, 2009

aku hilang akal!

aku kompius...aku terkedu..aku tergamam...apalagi nak aku katakan perasaan ni...tetiber rasa mcm jantung aku berenti sekejap...tetiber jer aku rasa mcm aku terhumban dalam satu lubang yang amat dalam..dan aku tak tahu mcmna nak keluar..aku betul2 tak tau....huhuhu

spatutnya aku dah tido time ni..tapi pas amik air smayang tadi,,mata aku segar...so aku online jap..bukak FS...ada teman baru yang aku add smalam dari page F...so..biler buka page die...my God...perasaan yg aku gambarkan di atas...menyelubungi hati aku...

Ya Allah..apa yang aku dah buat nih...apa yang dah aku lakukan...aku dah hilang akal ker?aku dah hilang kewarasan diri aku ke?aku dah diluar kawal ke...tetiber..terasa butiran2 jernih jatuh membasahi pipi...melihat dan meniliti segalanya di situ...aku tahu aku telah tersilap langkah..aku telah tersalah masuk simpang....aku telah salah berteduh ditempat dan waktu yang amat2 salah....

kenapa...kenapa jadi mcm nih...kan aku dah tahu kebenarannya,...kenapa biler tgk bukti dan kenyataannya aku jadi sedih..kenapa erk...aku tak tertipu...sebab aku tahu kebenarannya...tapi...aku rasa sedih..sedih sebb aku rasa aku jahat sgt..jahat sgt2....apa aku dah buat sebenarnya nih....kenapa aku jadi mcm ni...kenapa erk....

argh!!!!!!!hati aku merintih lagi....hati aku meraung lagi..kerana kesilapan sendiri...siyusly..aku rasa aku jahat giler!!!jahat sesangat!...tak sepatutnya aku muncul antara mereka...mmg tak patut pun....Ya Allah..apa aku nak buat nih....kompiusnyer.......sakit pun ada juga..huhuhuhu...cedihnyer asa....cedihnyer....huhuhuhhu

4 comments:

tOyO said...

wat happen actly ni? mmg x faham..

Sang Asura said...

emm..cite yg mnarik..blh citer kt sy x?kite g citer2 kt secret recipeeee (",)

cahaya said...

toyo: hurm..mmg susah nak paham pun..nurul sendiri blur sebab tak faham...

tOyO said...

um..ok..apepun jgn pendam sorg2..share dengan org lain..dengan abg ke..(^__^)