Pages

Wednesday, January 21, 2009

aku suke baca nih!

ari ni aku buka blog fs seorg teman aku...n aku terbaca blog die ttg "hati Seorg wanita"...aku suker sangat baca petikan tu..so..kat sini aku nak kongsi bersama dalam blog aku...

hAti SeoRang WaNita..

SENSITIF : bukan bermaksud suka merajuk , tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan
perhatian .
-CEREWET : bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala , kadang ingin LELAKI mengikut kata-

katanya sekali sekala .
-HALUS : ibarat sehalai sutera , cantik , mulus , lembut dan mudah tercarik dan koyak ..

walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab sesalahan ,
biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran.
Bukan DENDAM .
-IKHLAS : ikhlas seorang wanita tak perlu diragui .
-KORBAN : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi ,

termasuk ibu bapa , anak-anak , dan suami . WANITA amat tabah .
-PRIHATIN : sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam .
-MANJA : walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari naluri seorang

WANITA masih lagi tetap seorang WANITA . suka bermanja hanya kepada insane
yang bernama LELAKI , namun juga sesame kaum .
-EGO : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila

bersemuka dengan yang dicintai .
-CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus
-SEKS : seks bukanlah segala-galanya buat WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9

nafsu dan 1 akal . NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja . LELAKI
pula dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu . fungsi lelaki adalah membimbing WANITA
dan bukan menghanyutkan .

4 comments:

Anonymous said...

Mcm kenal je:)..nie Cik Cahaya mintak kebenran x nie:)..hari tue tanya saper Anonymous ye yg suh ambik air wuduk bila marah. X kan x ingat lagi..hehe. Tepuk dada, tanya la HATI Cik Syg:)

cahaya said...

ooo...dah kenal dah...

Sang Asura said...

mmm...sy pn dh kenal sp orgnyee mamat anonymous ni...

Anonymous said...

Aik..sume kenal ker??..huhu..x dapat nak main sorok2..hehe:)