Pages

Monday, December 8, 2008

yg baru dan yg lama

ari tu pas lunch, kakna (kakak kakzan) bawa kitorang singgah kedai smart...masuk jer dalam kedai tu aku usha purse kat dalam kedai tu..biasanya beli purse pun kat situ jer...tetiber terpandg satu purse yang design nya lebih kurang sama dgn purse yang aku pakai sekarang..yang alin cumer corak, gambar dan warnanya yang lebih gelap..aku rasa tertarik sgt2 nak beli..alang2 purse lama nih pun dah agak uzur kan...pk punya pk,aku beli jer terus lepas aku cek mana2 yg patut...hurm,,harga pun sama ngan purse lama..ntah kenapa aku suka ngat design die...aku tgk2 juga purse lain yg nmpak lebih kedewasaan...tapi belum sampai seru nak pakai purse2 yang gitu...tak reti nak pakai purse gitu..dahla takleh simpan kat poket..panjang semacam jer...kalau yang vouge tu..melampau sangat..hurm..aku tak dulik pun org nak kata apa..aku suker purse ni juga..hehehehe...

adios..

2 comments:

Topeng Perak said...
This comment has been removed by the author.
Topeng Perak said...

b syg ayg...