Pages

Monday, December 15, 2008

lagu aku dgr pagi tadi..

aku baru jer beli micro hi fi system bebaru nih..brand?sony r...bunyi die giler best!!bleh pecah gak gegendang telinga nih kalau pasang kuat2..tapi almaklumlah aku masih tau adat berjiran kan..kang dapat dosa plak wat jiran sakit hati..stakat dengar tlinga sendiri dah la kan...nampaknya speaker tu tak dapat nak menunjukkan kekuatannya yang terpendam..huhuhuk...

pagi2 lepas smayang n ngaji, aku bukalah zikir lu...maklumlah..mulakan hari ngan sesuatu yg baik...ehehehe..walaupun aku ni bukanlah budak baik pom..kuikuikui...dah habis seround zikir yang aku suka..aku layan hot fm..mmg suker dgr FBI membebel..tapi FF takde..ceh..tapi kalau nak kira..aku lagi suka Jawa Rangers..dorang lagi nakal..hehehe..layan lagu sambil siap2 nak gi kejer...tetiber kuar lah lagu ni..
Sebelas Januari Bertemu
Menjalani Kisah Cinta Ini
Naluri Berkata Engkaulah Milikku
Bahagia Selalu Dimiliki
Bertahun Menjalani Bersamamu
Kunyatakan bahwa Engkaulah jiwaku
Akulah Penjagamu
Akulah Pelindungmu
Akulah Pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu
Pernahku Menyakiti Hatimu
Pernah kau melupakan janji ini
Semua Karena kita ini manusia
Akulah Penjagamu
Akulah Pelindungmu
Akulah Pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu
Kau bawa diriku
Kedalam hidupmu
Kau basuh diriku
Dengan rasa sayang
Senyummu juga sedihmu adalah Hidupku
Kau sentuh cintaku dengan lembut
Dengan sejuta warna


hurm..lagu ni wat aku tringatkan X aku..hurm..ntahlah..dulu punya ceritakan...last2 aku juga yang dilukai..tapi mungkin salah aku juga...hurm..ntahlah...nila antara lagu yang wat aku terkenang kisah lalu....apapun..lagu ni mmg best...huhuhuhu..


adios..anymous..

1 comment:

aKu..DiA...kAmU said...

Sama cam housemate aku punya lar...ko housemate aku ker?? kui..kui..kui..