Pages

Wednesday, December 3, 2008

banjir oh banjir....

di lubang inilah aku terjerumus jatuh dipagi2 buta dikala banjir melanda...bila tgk lubang ni mmg asa nak tergelak..aku sendiri tertanya2..mcmanalah keadaan aku waktu jatuh tu sebenarnya...hehehehe...
paras air dihadapan rumah ku kira2 jam 530 pagi...aku blur dihadapan umah...

inilah keadaan air yang menutup laluan utama untuk keluar dari taman ku..air setinggi lutut...

rumahku dibanjiri air......huhuhuhu
paras air yang memasuki rumah ku..penanda selepas air kering..boleh tahan tinggi...hurm..tak mampu asa nak bersihkan umah sengsorang...boleh patah pinggang aku ngangkat tikor getah yang berat nih...huhuhuhu
kenangan di waktu banjir yang akan terpahat kukuh dalam ingatan ku selagi hayat dikandung badang....
adios...




No comments: