Pages

Tuesday, July 14, 2009

tetiber hilang perasaan....

tetiber hilang perasaan,,,sedangkan mmg tertunggu msg dari die...tapi bile dapat msg dari die...n apa yang dibualkan dengan mak die...membuat aku hilang perasaan tetiber...hilang ntah kemana pun aku tak tahu...aku sendri jadi blur...jadi kosong...dan sebenarnya hati aku sedikit sakit.... tak..mungkin terlalu sakit...sakit sangat sebenrnya,,, tetiber terdetik di hati aku...selama ini hanya mainan je ker buat die..??? mcm tu ke?..... hati aku mula rasa mcm2....pikiran ku mula tak menentu... tiba2...rasa bergenang.... huh....sakit...!!! aku tak suka perasaan ni... aku tak suka.... mcmna nak aku hentikan semua ni sebenarnya...sedangkan die lah yang paling rapat dan dekat ngan aku sekarang.... mcmna nak aku jauhi die.... huh...ngah tulis post nih...tetiber keluar plak lagu rossa..atas nama cinta...makin tak leh tido lah aku malam nih.... huhuhuhu....

6 comments:

azuan said...

salam ziarah...

Princess Liyana said...

alaahai..napa?emak dia ckp apa dear?hmm

StingRay said...

tak leh tido lagi? haihh..


cuba kira jejaka-jejaka hensem lari-lari lompat pagar...kang lena la tu..


nak kira kambing lompat pagar macam mr. bean tu,macam agak ketingalan.....ye dak?

azie said...

uu...sabar2..kadang2 kena ikut gerak hati juga tau. tapi ai faham rasa tu..ishh, pedih banget.

*teringat kesah lama*

nizamsani said...

anggap je semua ni ujian.

cahaya said...

azuan: terima kasih..

Princess liyana:mak die cakap smthing yg wat diri ni terkedu...huhuhu

stingRay: ha a..kul 2lebih baru tido..
dah cuba..tapi tetiber jejaka hensem tu lari bertempiaran bile muka siyus ni kuar..hahaha

azie:pedih..huhuhu..tak terkata...
ha?kisah lama?apalagi, citer r..pastu nanti cahaya komen plak..hehehe

nizamsani: beratnya ujian mu tuhan...huhuhu