Pages

Monday, July 6, 2009

teRlaLu CinTa...

Jangan dekat atau jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa karena tak memilikimu
Kucoba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Aku terlalu cinta dia…

p/s:arini jer dah 3ost aku publish...tak tau nak wat apa kat umah..nak kuar pun mals sebb panas...lagu ni jer aku dengar dah lebih dari 10x...tetiber lekat plak lagu nih dalam hati...so..enjoy...lagu ni ada dlm playslist aku(^^,)

3 comments:

Princess Liyana said...

lagu ni best...tp sedih gak..alaaahai

cahaya said...

Princess Liyana:huhuhu..tu la best kan lagu nih..but the truth ni ttp lagu sedih...

Princess Liyana said...

memang lagu ni lg sedih..;(alaahai