Pages

Friday, July 17, 2009

pesTa KonVo..owh..koNvo...owH KonvO....

pesta konvo kembali lagi...seminggu berlangsung dahadapan tapak canselori seperti tahun2 lepas... seperti biasa aku ditugaskan untuk jaga bahagian penyelidikan bersama rakan2 seperjuangan yg lain...boleh dikatakan,minggu ni aku slalu ngulor kat tapak konvo nih...alamak..tak leh tulis dalam nih..nanti kantoi!!!hahaha..dulik hape aku.. so nila antara gambar2 yg sempat di snap waktu jaga pesta konvo ni..hehehe..pepun..malam kedua terakhir yg paling best sebb nash dtg...best woo die nyanyi..lagu paling best die nyanyi "tiada lagi kidung mu" n "kenangan bersamamu"...layanzzzz......heeee(^^,)

kamilah model khas konvo n nescafe..."kopi merupakan sumber antioksida secara semulajadi..."hahahaha..poyo giler!!!

wawan dan zaki.... teman baru een...automatik teman baru aku...eh..ye dok...hahaha..

yup..we rule here!!!hahaha

dua kumbang dan sekuntum bunga...hahahaha

smile.....you on camera...what a life..what a day...huh?

bersama nhan(student vietnam) n een (student indon)..

a shoot of smile di kehangatan tghri....hahahaha....

perkenalkan zaki (student indon) teman baru een...udah nikah, n anak satu..hahahaha

work mate aku..wahidah namanya...also married k...(^^,) wahidah kata susah duduk ngan aku nih..asyik ada org nak amik gambar jer..tak pasal2 jadi mcm artis...huhuhu..aku tak suka pun org amik gmbar aku..lagilah yg aku tak kenal..atau org dari ptj lain...siyus aku tak suka...aku tak selesa...aku mmg suka bergambar...tapi ngan kamera sendiri jer...huhuhu..bukan nak perasan..tapi aku mmg tak suka bile gambar aku di snap kamera2asing nih...huhuhuhu...

Peace to the world...we just like to laugh n be happy!!!

owh..siapakah jejaka berbaju batik ini?hehehe... rahsia..rahsia...

he love my smile so much that he call me "smilly"... even he talks about my smile to others...its hard to understand what he said actually(vietnames slang)but..i always enjoy hanging with him...

8 comments:

nizamsani said...

wo..apa aktiviti menarik pesta konvo?

Princess Liyana said...

heheh amboiii sukanya dia..ekeke..bestla pesta konvo..utm tk lama lg..huhu

StingRay said...

si mata bundar. =p

azuan said...

yea2...
pesta konvo lagi...
bila kat ukm nak buat plak n...

Anonymous said...

...best la sgt

cahaya said...

nizamsani:owh..banyak aktiviti kat sana..tapi dah habs la wak..tak singgah ke ritu?

Princess Liyana:hahaha..best..sebb dapat ngulor...dear bila nak konvo nih?

stingRay:wohohoho...siapakah gerangannya yang bermata bundar itu?wakakakak(^^p)

azuan:yups..tapi dah habis dah..ukm?biler tuh?

Anonymous:nape ni?cam tak puas hati jerk..huhuhu

StingRay said...

ko le mata bundar.hahaha...buat2 tanya lak.

cahaya said...

StingRay: owh?ye ker?hahahaha..jap..jap..nak tgk cermin!!wakakaka(^^p)