Pages

Monday, July 6, 2009

buLan Yg peNUh akTiviTI

BUlan Julai..Bulan yg PenUh nGan AktiIti...suddeny feel so Tired Just For being InThis MOnTh...

MInGgu PerTama Julai:
:BreeDIng Ikan KelAH...
: PinDah Ikan n so On
MInGgu KeDua Julai :
:demam..hahahah..kena jangkitan influenza..seb bek bukan H1N1...
:Ikan sakit lagi...terkejut tetiber cHiller hidup n suhu air tuRun sampai 24C dri 30C..last2 aku yg stress..
: preparation untuk pesta konvo..poster tak wat lagi....huhuhu
:dr.abol suh wat preparation wat pellet...huh..sakit kepala pk..
:kena rasa mcm nak balik kampung...stress seh...demAM lagi...homesick giler tetiber...!!!
Minggu KetigaJulai :Bold
siapkan laporan dalam bentuk slide yg dr.anuar nak...huhuh..lagilah sakit kepala aku nih..
:: MInggu pesta KonVo...ada pameran..kena jaga pameran n so on..
: suntik ikan tangki 6 untuk program breeding kali ketiga plak..
: ada trip ke kenyir untuk tgk tapak hatcheri 17,18,19...
:ada bengkel BUku Tasik KenYIr...17 dan 18...aku pelik mcmna aku bleh terlibat dalam program nih..sb aku bukan org penyakit ikan...kata wahidah,prof suh aku ikut sebb aku boleh check grammar...ha?aku?aku dah tinggal lama english aku,,,,dah berkarat dah...huhuhu...skang ni ngah pening nak pergi yg mana...dahla aku amik cuti tarikh2 tu..ingat nak lepak lama kat umah n menenangkan pikiran..huhuhu
minggu kempat julai :
:mak suh balik....spupu kawen kat manjung perak...abah lak tersangkut ngan kusus pasak bumi...so..aku kena balik n drive gi manjung plak....selaku driver kedua mak...huhuhu...so petang khamis lagi dah kena balik...harap2 takde kejer2 yg pelik aku kena wat....huhuhuhu

so..bulan julai ni..bulan yang terlalu penuh ngan aktiviti..hari2 kat hatcheri tak pernah takde kejer..ada jer benda yg kena setelkan...huhuhu..stress plak asa.....tiap kali balik umah lepak semacam...sebb dah guna tenaga yg ada ke tahap maksima....nak study pun dah tak larat..huhuhu...penat..penat..penat....

hati ngah berterabur lagi...tak tau nak cantumkan mcmna...tapi sibukkan diri ngan kejer....elak pk soal hati yg semakin membebankan..ahahahah..kejer..kejer..kejer....kang jadi workerholic susah plak...hahahah

4 comments:

m.k.z.e said...

wow

mmg busy woman bulan nie

cuma jgn terlampau sangat

take rest

p/s : kerja2 mcm nie mmg memenatkan

cahaya said...

m.k.z.e:ha a...buzy woman tol...ditambah plak ngan lazy..hahaha...so..boleh jadi lazy buzy woman..amacm?ok tak?hahaha

m.k.z.e said...

ok la 2

kerja bidang ini kene giler2 skit

macam saya nie

cahaya said...

m.k.z.e:ni bukan stakat giler2.ni dah senget dah nih..hahahaha