Pages

Friday, July 3, 2009

aKHirNya Aku BerJAya RAkaN2!!!!!!

hahahah..akhIrnya aku berjaya juga meng "upload" music player ni kat blog aku....dah lama dah aku try tak dapat2...mcm2 cara dah aku cuba.nek sakit Otak aku pikir cengganer sebenornye nak upload mende alah nih....akhirnya...akhirnya!!!!!aku berjaya rakan2!!!!hahahahah...sajer jer nak menyemaKKan blog aku yG mmg Dah semak nih...wakakakaka(gelak sambil tepk ada sendiri..tanda pUAs HAti!!!!!!)so.harap kOrang enjoylah mendeNgar lagU2 pilIhan HAti Aku nih..kalaU tak sedap kat Tlinga kOrg..nak wat mcmna kan.(ceh budget cam ramai jer yg baca Blog aku Nih...heheheheh:p) so ...arini aku akan blanjer diri aku smthing di atas kejayaaN yg Telah Di capai!!!!hahahahah(^^P) syabas bette..syabas...

3 comments:

. said...

boleh request lagu ke ni? :P

cahaya said...

nizamsani:boleh,boleh..nak lagu pe bro?hehehe:P

Yana Ismail said...

hihi tahniah;)huhu