Pages

Monday, July 27, 2009

nak cerita atau tak..aku pun tak tahu...dah jadi buah mulut org la plak..

hurm..blog ni dulu satu rahsia..yup...tempat aku meluahkan segala apa yang terpendam dalam hati aku..ops..mungkin..mungkin tak semua kot..hahaha..yang sesetengah aku rasa aku boleh publish di sini...aku rasa dulu tak ramai pun yg tahu aku ada blog..walaupun blog aku nih follower berdaftar tak seramai princess lyana nyer blog, tapak sulaiman nyer blog..tapi aku ada pembaca setia yg tak berdaftar..siapa?hahaha...adalah..sendiri baca sendiri tahulah kan...aku tulis kat sini pun bukan nak suh org baca ke apa..aku tulis suka2...untuk mengisi masa lapang..(almaklumlah byk masa terbuang..hahahaha)

dedulu time memuda dulu mmg dah hobi aku tulis diari...mak abah bagi aku bday pezen waktu aku darjah 6 diari yg ada kunci n wangi2 tu..sejak dari situ aku akan sentiasa tulis diari..almaklumlah..aku ni terlalu susah nak bercakap lu..ada masalah ke,nak marah ke.sakit ke..diam jer..so..my parents pun bagilah diary kat aku untuk aku luahkan segala2nya kat situ..lama2..semua ni jadi satu tabiat dan hobi dalm hidup aku..hurmm.,kalau tak salah..aku ada hampir 15 biji diari kot...aku mula kurang menulis bila dah masuk u..tulis tu tulis..tapi tak serajin dulu..bila dah start kejer ni lagilah...taip dlm laptop jer..hahaha..hari tu laptop kena virus..sedih asa...tak sempat nak selamatkan diary aku...

so..kat sini lah aku menapak kan diri.mencatat dan meluah apa yg tak mampu aku luahkan dengan kata2...bukan nak menunjuk ke apa kan...dah mmg suka menulis...nak wat mcmna... rakan2 opis yg tahu ada gak perli2... ada2 jer cakap "hah,tu tulis dalam blog r tu pas ni..", "mung jgn maing ngan yer..ader name mung dalang blog yer kekgi.." n mcm2 lagi...huhuhuhu..kang tak bagi baca baru tau... dah baca dediam dah lah...huhuhu...suke hati lah nak tulis apa pun...bukan blog dorg pun...ni yg tetiber asa tak best nak tulis dalam nih...terpaksalah wat blog baru..hahahah...cam rajin jer... penah gak tukar alamt blog lu..tapi banyak plak nak kena wat kalau tukar alamat..nak kena follow balik n so on...huhuhu...last2 stay ngan alamt ni jer... nak wat private tak berapa reti r..hahaha..maklumlah tak berapa celik it..kuikuikui...(^^P)

akhir kata..terima kasih sb sudi singgah dan baca... walaupun kena perli pastu,,,,huhuhuh(^^.)

2 comments:

MaSHee said...

Hmmm...best sebenarnya ada blog ni kan? Macam2 bleh cerita. Tp yg susah bila blog tu dibaca org2 yg dikenali. Rasa x best dan hilang privasi. Tapi sy ok lagi lah. Blog sy x semua kawan2 tau. Yg sgt rapat jer tau. Dan sy x guna konsep diari sebagai blog.

Pepun enjoy gak baca blog kamu ni! So selamat menulis k.

cahaya said...

aku..dia..kamu..:nak kata cam diari tak juga..tapi ske menulis dan bercerita mender yang ada kat sekeliling..n usually berkait ngan org sekeliling...tak best biler cerita yg ditulis jadi buah mulut org..huhuhu