Pages

Monday, July 13, 2009

mcmna kalau tetiber ada org ckp mcm ni???

"awak ni cantik dan manis, sudikah awak jadi adik angkat saya?..please?"
mcmana kalau tetiber ada org cakap mcm tu kat korg...eventually mender nih di emelkan kepada aku oleh seorg lelaki yg aku tak berapa kenal pun...n actually jumpa die baru dua kali secara tak sengaja n sangat2 lah di elakkan...
nizam anuar..nama empunya diri..masa kenal die dulu, die ni ejen jual saham bank, insurans n so on..so masa die promote mender2 tu kat opis aku..aku mmg langsung tak menunjukkan minat..so dengan sejujurnya aku cakap kat mamt tu.."maaf yer cik..saya tak minat mender2 ni..so en. tak payah lah promote kat saya..sy mmg tak minat langsung walau sehebat mana en. promote.."aku ckp tu takdelah ngan muka berlagak ke ap..aku senyum jer kat mamat tu...eh..tetiber, petang tu tepon opis aku berbunyi n die di hujung talian minta berkenalan..adus..bengong jap asa...siap ajak jumpa n so on..dah puas aku menolak..dari hari ke hari die talipon pejabat aku..sampai satu tahap aku takut nak angkat kol..masa tu..abgngah yg angkat kol sb aku takut..penah juga die tunggu dihadapan opis aku..menggerunkan seh!!!! siyes menggerunkan..tapi time tu ada abgngah untuk aku berlindung...
sepanjang setahun lebih ni..die slalu menghubungi aku melalui emel rasmi aku..die dah tak kol lagi sb abgngah dah marah die..lagi pun time tu aku tipu die cakap dah tunang..siap nak mintak azmi pura2 jadi tunang aku lagi..hahaha...seb baik tak jadi time tu..kalau tak lagi pening aku...
so disebb kan emel die pagi nih..aku jadi berkerut sendiri.."apa lagi lah die ni..tak give up2..." tak tahu apa nak balas emel die..biar jer lah..tapi nanti mesti makin banyak emel die memenuhi inbox aku..huhuhu...mcm2 jenis org kan sekarang nih..menakutkan...(^^..)

4 comments:

Yana Ismail said...

mcm2kan jenis org..scary je..ish

cahaya said...

Princess Liyana:betul!betul!!betul!!(^^p)

StingRay said...

pehal beb?...dia tak hensem?..gila gigih dia tu.


ha ha ha

cahaya said...

stingRay: owh..bukan tak hensem...tapi..ntahlah..mmg dah takde minat nak kenal orgkan..hensem mcmana pun kalau taknak tu mmg taknak lah...huhuhuhu..mix chinese tu..bukan tak hensem..hahahaha!!!(^^P)