Pages

Friday, May 8, 2009

tElUr Dan SperMa???

ceh..tajuk tu ntah ap2 jer kan?hurm..ntahlah dah penat pk nk bagi tajuk ap sbenarnya....hee('~~,).. oklah, nak dijadikan cerita..smalam ada prog breeding keli untuk preparation bengkel akuakultur 13 n 14 mei nih..so aku pun jointlah skali alang2 dah merangkap ketua teknikal kan...huhuhuhu..lagi pun kena jadi pembimbing kumpulan nnti... pas assembly umt...azmi kol, suh aku dtg hatch..."alamk..baju tak salin lagi..."huhuhu...gi la juga hatch ngan baju kurung ijau....sesampainya di san..(cewah..ayat...:p)

"hah, yati pegang ikan ni!" aku?aku ker?ngan baju kurung nih?huhuhuhu..yelah..yelah..so  aku pun peganglah jugak ikan tu...ceh...skali picit, beribu2 telur kuar...excited dah nih..siap worry takde tangki nak letak tu...sekali...tup.tup...ekor ikan terlepas!!!!TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!habis die libas semangkuktelur tu....bertaburan telur kat lantai..kat dulang....n tak ketinggalan baju, kain,stokin, n heal aku!!!!!!!tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhuhuhu...tak dilupakan...muke en.azmi n suar en.haLim!!!wakakakakak(^^P) habis,,,busyuk dan hanyir lah kami...pastu en.halim ngan en.azmi dok perli2 aku tak pandai pegang ikan..huhuhuhu:-c "im sorry guys...terlepas...tak sengaja...licin sgt ikan tuh...huhuhuhu..jangan salahkan cik yati...." habis jer breeding tu.aku terus cabut balik umah mandi n salin baju...busyuk habis bju kurung aku tuh...huhuhuh....

kalu nak diingat2 balik..aku bukan tak penah pegang ikan keli...jadi demo untuk kelas dr.abol pun dah lama...tapi, mcmna bleh terlepas plak...huhuhuhu...apalah aku nih....sian kat bebudak tu kalau benih tak cukup....huhuhu...cowi korg...('~~,)

2 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

Cerita tentang ikan rupanya....hehheee...buat suspen jer!! hahhahaha...

cahaya said...

taJUk kan Kena GemPak...kuikuikui(^^P)