Pages

Tuesday, May 5, 2009

MimPi seMalAM...

smalm sebelum tido asanya aku dah cukup baca 4Qul...tapi kenapa lah dapat mimpi yang bercampur baur..penat aku memikirkannya...dan tersa penat bermimpi....memula aku mimpi pasal die... hurm.. agak panjang n mcm2 scene yg ada dalam mimpi tu... bermula dari saat awal aku mengenalinya.. melompat ke pertengahan dan klimaksnya.. yg paling jelas everytime die nek bus n tinggalkan aku... bagai tayangan cerita di pawagam semuanya berputar sekali dalam mimpi ku.... saat terakhir aku jumpa die membuat aku terjaga.... peluh dingin terasa mengalir di dahi... blur sekejap aku...memandang bilik yang gelap, aku tertanya2.. kenapa aku bermimpi tntg die... die ok ker..tetiber mimpi psl die.. atau aku terlalu byk pk pasal die lately yg membuat ka die hadir dalam tidur ku... huu...ntahlah..aku sendiri tak tahu... bermimpi tntgnya menambahkan tanda tanya dalam hidup aku... smtimes i do miss in having him by my side as mask rider... not as heart breaker.... sebagai teman dan sahabat... huuu...ntahlah..... just hope the best to happen next..n next..n next...("~~,) lbh kurg dlm 10minit kemudian, aku terlena smula...


hurm..pastu termimpi plak pasal die..ni mesti sb aku pk pasal die sblm tertido...apa yg aku mimpi...hurm..."biarlah rahsia"..... taknak cerita lebih...cukuplah sekadar aku dan die yg tahu... aku terjaga lagi..dalam jam 5pg....dahaga....aku bgn cari air dalam kepekatan gelap bilik aku.... aku cuba tidor balik...badan terasa amat dingin...kipas yg hanya pusing pada kelajuan 1 aku halakan ke dinding..."huh,dah pakai stokin pun sejum lagi"....

tepat org azan, aku bangun...smayang subuh...n aku sambung tido balik sampai jam 715 pagi..siap2 untuk gi kejer...kejer..kejer..kejer....bilalah nak habis ngan kejer2 nih...huhuhuhu...

p/s:hari ni kena perli ngan heri lagi...aku hanya tersenyum....lantaklah....huhuhuhu ("^^,)

4 comments:

Sang Asura said...

Salam Cahaya...

Ape simbolik keter myvi ade dlm blog awk tu ek..???hehehe...

cahaya said...

Sang Asura: mimpi tuan punya kereta...('^^,)

Aku... Dia... Kamu.. said...

Sampai sekarang masih tertanya2, camner kadang2 orang2 yg kita x fikirkan kdg2 bleh masuk dlm mimpi...ajaib betul kejadian otak ni!

cahaya said...

aku.dia...kamu..Yup!!kejadian otak ni mmg ajaib....huhuhuhu...