Pages

Saturday, May 23, 2009

"die"...

hurm... tadi kemas2 bilik tgh... jumpalah satu kotak yang penuh dengan surat2 dan kad dari die...satu persatu aku buka n baca balik.... tetiber cam rindu sgt kat "dia" yang dulu.... "die" yang penah aku kenal dulu.... "die" yang aku makin takkenal sekarang.... setiap baris ayat yg aku baca buat aku tersenyum sorg2... hurm..betapa aku merindui saat2 dulu yang pasti takkan berulang lagi.... nota2 kcil yg die kirim pada aku saat kami tak dapt berhubung langsung dalam jangka waktu yang lama.... surat2 yg die tulis tiap kali memohon maaf dari aku sb marah aku... buat aku amat merindui "die" yg dulu...... huh..."die".yang dulu dan kini jauh bezanya..walaupun masih org yang sama..kenapa.... kenapa manusia sentiasa berubah mengikut peredaran masa... adakah perasaannya juga sudah berubah.... tidak semesra dulu...tidak seindah dulu lagi.... aku tak tahu.. yang pasti,, aku mrindui "die" yg dulu.... 

1 comment:

Anonymous said...

"Miss You"

I can't sleep,
I just can't breathe,
when your shadow is all over me, baby.
Don't wanna be a fool in your eyes,

And when our love seems to fade away,
Listen to me - hear what I say...

I don't wanna feel the way that I do,
I just wanna be right here with you,
I don't wanna see, see us apart,
I just wanna say it straight from my heart:
I miss you...

What would it take for you to see?
To make you understand,
that I'll always believe (always believe)
You and I can make it through,
And I still know I can't get over you.

'Cause when our love seems to fade away,
Listen to me - hear what I say...

I don't wanna feel the way that I do,
I just wanna be right here with you,
I don't wanna see, see us apart (see us apart)
I just wanna say it straight from my heart:
oh, baby I miss you, I do...

'Cause when our love always fades away,
Listen to me - hear what I say...

I don't wanna feel the way that I do,
I just wanna be right here with you,
I don't wanna see, see us apart, (oh no, see us apart)
I just wanna say it straight from my heart:
I miss you, I miss you, I do...

I don't wanna feel the way that I do (the way that I do)
I just wanna be (just wanna be) right here with you (right here with you)
I don't wanna see (don't wanna see) see us apart (see us apart, oh, baby)
I just wanna say it straight from my heart:
oh baby I miss you, I do...


-Die-; Sunday; 20:01 (my laptop clock); my room