Pages

Saturday, May 23, 2009

apaKah Ini waHAi KawaN?

apakah ini?apakah ini? kalau korg jadi aku..n jumpa mender alah ni..apa yang korang pk?apa yg korg akan pk? apa sebenarnya mender nih?huhuhuhu..dalam kepala otak aku ia kepunyaan sejenis reptilia...betul tak?betul tak? huhuhuhu..inilah yg merungsing kan aku... aku jumpa mender ni bawah peti ais aku sebenarnya...pagi tadi aku wat post mortem kat umah ni..dah lama asa tak mengemop umah...tapi ngah2 aku asyik menyapu bwh peti ais tu..terkeluar lah mender ni....aku memula tu ingatkan plastik apa..aku peganglah...sekali!!!!mak aih...jantung aku terus berdebar...aku membongkok kan kepala..cuba mencari empunya kulit ni...tapi tak jumpa...mulalah otak aku pk yg bukan2 nih... mengerikan gak..kalau tetiber empunya kulit keluar kan...huhuhuhu..aku cuba abaikan...n terus menyapu...ishk!!!skali makin byk plak yg aku jumpa...ni yang aku makin berdebar nih...panjang sgt ke?aduhai......menakutkan..menakutkan... ingat nak post mortem bilik tgh...tetiber asa gerun sket sb kat bilik tu byk kotak2...huhuhuhu...seram...seram....(``.) rasanya makin bertambah2 misteri dalam hidup aku nih..pas satu..satu...dahla sengsorg nih...huhuhu...(~~'.)

1 comment:

RainMe LeoBellicose said...

Ulau .............. Ulau............