Pages

Friday, October 16, 2009

things That Are sooooo cute To me LateLY!!(^^,)

These Are the ThiNgs That ARe sooOOOO cute To me LatelY....tGk jer akU Dah Tersengeh2... heheheh..so Mari kIta berkenalan DenGAn mendeR2 Kiut Nih Ok?(^^p)



1) My new Purse...kali Nih beli purse panjang..nak try2 blajar Pakai Purse paNjang Plak..walaUpun telaH di KritIk hebaT oLeh Kakzan dan waHIdah kerana Tak belI purse Yg mahal terus n MataNg Ngan Usia..Aku teTAp memIlIh Purse MiLkteDdy sebAgai penYimPan Besar wang aKu...HikHikHik...tak Lupa KeyChain Monyet Yg saNgaT kIut MiUt TUh.. Monkey janTan Tuh ama Die PAKA..N femaLe Tuh NaMe Die SARA...Kiut kan?kan?heheheh(^^p) pUrse Ini di eLi denGan harga Rm 20 dan keycHain RM4(^^,)


2) owh..sKirt labuh berbuNga2 nih menangkap pandangan ku di saat aku menaiki tangga di pasar besar tanah merah...tetiber jer pandangan ku tertancap pada warna nya...rasa sukesanagt2...setelah berurus niaga deNgan makcik Yg Jual skirt nih..akHirnya akU membeLi skiRt nIh pada Harga RM22...tak paKai Lagi...nGah pk nak Gi mana PaKai skIrtnih..hikhikhik(^^,)

3) raksasa apakaH ini?hikhikhik..ni anak patung yang terganTUng di W395 aku...Kiut kan?kan?tak taulah naper...tGk patung nih tersengeh2...memBuaTkan Aku turut menguNtum senYuman... comel jerk aku asa...beLi serenTak wakTu aku borong Purse tadI...harga..jap nak Ingat....Um..owh..RM4.90 satu(^^,)


4) ini anTara makhluk2 Comel yanG ada dalam Kedai smarT tempat Aku beli Purse akU tu...alaHai..Comel betUl paTung MOnyet Nih...tak Tau nak Kata dah..asa Nak pelUk2 jerk!!! hihihihi..haRga die Baper Erk...Lupalah..seBb aku Tak beLi mendealah..too ManY tHInGs To Buy iN a day..ish..ish..tak Boleh..tak Boleh...hahahaha..mAybe next TiMe Kot...taPI Comel Kan?kan?Kan?hikhikhik(^^p)


suka mender2 Comel...Boleh waT akU tersenyum sendiri Just By LookIng aT iT...hurm(^^,)
mcm buDak2 kan?heh..dulik apa?tHis is me..lantak la APa org nak Kata Pun..kukukuku(^^,)

No comments: