Pages

Wednesday, October 21, 2009

diantara kalian..dan aku tak memahaminya

tadi tghari die mintak aku dengar lagu nih... nyanyian kump.d'massive... puas aku cuba memahami lirik lagu nih..tapi macm tersekat2 dalam kepala aku..samada kepala aku mmg dah tepu..atau apa..aku tak pasti.... overall lirik lagu nih, best... tapi pada aku... lirik nih untuk seseorg yang tak berani stand up for what he/she really want...so di sebbkan lagu nih lelaki yg nyanyi...pastilah lelaki tu jenis yg mudah give up.... lagi pun...dari lirik lagu nih juga menunjukkan die nih org ketiga dalam satu hubungan tuh...well, kalau die tak pasti ngan perasaan sendiri jangan pernah berani melafazkan cinta...!! huh..tak pasal2 aku mengkritik mlam ini...

tak pasti kenapa die suruh aku dengar lagu nih...lagi pun die bukan org ketiga dalam hidup aku... apa kene ngena lagu nih ngan kitorg... aku pun tak pasti.... kalau en.persona yg suh dgr lagu nih aku asa aku blh terima lagi...tapi kalau itu yg die rasa..apa lagi yg mampu aku katakan... apa hak aku untuk memaksa die lagi... bukankah sepatutnya tiada paksaan..... dan aku tetap di sini..berdiri dan menanti pada penghujung yang terbaik..kerana aku dah tak larat nak mengorak langkah sendiri lagi... hati ku sendiri goyah antara kemahuan,kehendak dan keinginan.... hurm...

"di antara kalian".... kesimpulan yang mamp aku coretkan di sini...lirik lagu yang boleh tahan... sedih kalau jadi org ketiga... itu jer kot... mencintai..tidak semestinya memiliki...ntahlah... bukankah kita mencintai kerana ingin memiliki.... tapi mungkin tak seharusnya ada paksaan dalam mencintai... huh...dah..dah..tak mau komen lagi.... apapun enjoy k..

Lirik Lagu DMasiv - Diantara Kalian

Ku akui ku sangat sangat menginginkan mu
Namun kusadari ku diantara kalian
Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

Ku akui ku sangat sangat mengharapkan mu
Tapi kini ku sadar ku tak akan bisa
Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

Lupakan aku kembali padanya

Aku bukan siapa siapa untukmu
Ku cintaimu tak berarti bahwa ku harus milikimu slamanya


aaa...aaa...

Ku akui ku sangat menginginkan mu
Tapi kusadari ku diantara kalian
Aku tak mengerti ini semua harus terjadi

No comments: