Pages

Thursday, October 8, 2009

bEnci Tapi RinDu??


Perasaan Hari NI betul2 blUr...peNuh tapI teraSa Kosong...kOsoNg..tapi mCm peNuh smaCam jErk..MMg bLur jer..melaMPaU2 bluR..memikirkan semua perkara yang org cakap dan sebagainya..melihaT perubahaNnya yg terlalu amat ketara..membUatkan andaian semUa tu Umpama Benar belaka... penat akU...Blur giler asa...huhuhu..paLIng tak Suka dalam kEadaan ini..keraNa aKu akan Penat yanG amaT SanGat...

so..kesiMpluannYa..skaRang peraSaan aku mcm NIh....benci...taPI Rindu...Huhuhuhu..cekcanyer mak...

Bukan hanya sekedar penghibur
Diriku ini sayang
Bukan pula sekedar pelepas
Rindumu oh sayang
Sakit hatiku
Kau buat begini
Kau datang dan pergi
Sesuka hatimu
Oh... kejamnya dikau
Teganya dikau padaku
Kau pergi dan datang
Sesuka hatimu
Oh... sakitnya hati
Bencinya hati padamu
Sakitnya hati ini
Namun aku rindu
Bencinya hati ini
Tapi aku rindu

3 comments:

apei said...

ehem..ehem rindu kat saper?

WALWA said...

Sabarlah wahai Cahaya...& tak semestinya yg kita sayang itu, adalah terbaik utk kita .Mgkin ader yg lebih terbaik Allah nk berikn kpd kamu nanti cuma kita je tak tau Percayalah..

cahaya said...

apei:rindu kat org yang tak rindu kiter..huhuhuh

walwa:huhuhuhu..susahkan nak terima kenyataan yang pahit nak ditelan,mati nak diluah...