Pages

Sunday, October 25, 2009

teruk rasanya....


hari ni teruk rasanya...
betul2 rasa teruk..
dengan mata yang asyik bergenang...
terasa terik dan bengkak...
-
-
-
keletihan yang tak tahu kenapa...
kelesuan yg tak tahu punca....
kelemahan yang ntah apa2....
huhuhuhuhu....
-
-
-
mmG takde mood..
nak pandang org pun taknak...
nak cakap ngan org pun tak ingin....
tapi..aku masih di bumi nyata...
tak mungkin aku berkelakuan begitu...
aku bukan duduk sorg2 kat gua batu....
so... ??? what dono... wat slumber...walaupun susah....
-
-
-
dugaan makin kuat...
cabaran makin berat....
kekuatan diri makn hilang...
ketabahan hati makin lenyap.....
fikiran semakin melayang...
owh...bahaya...bahaya....
-
-
-
teruk rasanya ni....
rasanya teruk ni...
ni teruk rasanya......
------------------------------------------------------------

komen kamen rider kepada aku magrib tadi:

komen 1: cekung muke lening...

komen 2: x chat n x maya, riak muka pun mngambarkan kusut yg ntah bila la ungkai..

komen 3: kna kuat smangat. bla tenung lama byk pahit dri manis. gelk kdg kala kert yg banyak..

jawapan kepada komen2 yang di beri : ha a.. tahu... n so on... mengiyakan setiap komen yg diberi dengan senyum tawar dibibir... (rasa senyum tawar ni mcm makan biskut tawar ngan air teh tawar..begitulah lebih kurang(~~,) )

sekian..terima kasih(;_;)

6 comments:

Anonymous said...

Jangan la bersedih lagi ye. Ukirla senyuman yang manis di bibirmu, kerana ia begitu indah..sungguh indah:)

cahaya said...

hurm..terima kasih tak kiralah sape awak..(^^,)

Anonymous said...

:)..ingat tue ye:)

apei said...

bengkak mata tu.

WALWA said...

Kuatkan wahai cahaya..cahayalah diri sendiri itu lebih memadai...usah pendulikn KESAKITN TU ERK....yg berlaLU BIARKAN AJER..

cahaya said...

Anonymous:ingaT apa plak?

apei:hikhikhik..mat atuh mmg Dah sedia ada bengkak Dari azali bro...hikhikhik..cume bile dah frust ketonggengan nih..jadi bertabah bengkak plak..kukukuku

walwa:untuk tdk mengendahkan kesakitan cahay boleh buat...tapi untuk tidak merasainya...cahaya tak leh buat...tetap terasa sakitnya walau senyum tawa terukir dibibir...