Pages

Friday, October 30, 2009

hari ku cerita ku...


salam bloggers...

hari ni nak cerita sal apa erk? hurm..sakit di hati masih terasa nih...taktaulah kenapa dah puas aku cuba buang rasa sakit hati nih..tapi tak juga berjaya... rasanya mmg pantangku kalau org lain yg wat salah..tapi aku yang kene marah...mmg pantang tol... aku dah cuba memberi sepenuh komitmen pada kerja ku.... tapi janganlah dianggap aku nih mcm iron lady yg mampu buat semua benda dalam satu masa....stress aku di buatnya....(~~") n satu lagi kalau apa2 hal cakap depan2 terus terang tak boleh ke? kalau kerje tu tak beres aku juga yang dipersalahkan..mmglah student die tu boleh wat kejer..tapi tak semua die leh wat tanpa bantuan dari aku.. pastu bile tak settle salahkan aku!!geramnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huh! apa ingat student master tu bijak sangat ke? HUh!(~~")............................

hari ni bile gi hatch...beres kan hatcheri yg mcm tongkang pecah tu... dengan hujan yg tak berenti turun..aku dimandikan untuk kali kedua hingga kuyup... tapi kerja mesti di teruskan..hatcheri mesti dalam keadaan teratur untuk open day akuatrop ahad nih... huh..kerana open day nih semua org jadi haru biru..mao taknyer...TP yg tak berani membuat keputusan menyebabkan semua rancangan jadi delayed.... yg die tao sebut "what everlah.." "ape niNg"... n etc..etc..sambil menggaru kepalanya yg banyak kelemumur tu...huh!menambah stress aku....

plan untuk ke kluang terpaksa dibatalkan untuk kali yang kedua... banyak tol alasan die everytime aku nak turun sana..tak habis2 dengan kejer die yang tak penah sudah tuh...huh!makin bertambah stress aku di buatnya... plan untuk turun kl masih lagi tergantung...terasa mcm nak ikut een jer ke kl..tapi tak nak follow seminar tue...boring seh... mau bertambah2 stress aku pastu...huhuhuhu...so..plan nak ke mana2 sumernya flop!!(~~c)

just now...a lady from air asia called me...nak promote die punyer insuran..ceh.kalau den tao tu org air asia mmg den tak angkat dah... cakap BI laju cam keter lumba... seb baik den nih paham... kalau den tak paham kan susah..tak pun den buat2 jer tak paham..hahaha...ntah paper jer..its so irratating bile dapat call mcm tu...kenapa skang nih banyak sgt org jual insuran by phone hah?irritating tao tak... huh..mengganggu ketenteraman awam jerk!!(~~')

so..thats it kot... kot... hurm...yup! i think thats it...


No comments: