Pages

Thursday, October 29, 2009

saKit hati...

salam bloggers semua...

hari ni terasa sangat sakit hati dengan beberapa org....
asa nak marah sgt2....sirius rasa nak marah sgt2....
kalau lah aku boleh marah semua org yang aku nak marah kan bagus....
tapi kenapa marah ku cuma terpendam jer nih...
sakit hati simpan rasa marah ni....
huhuhuhu.....

3 comments:

sahromnasrudin said...

nape nak mrh nie, cahaya..klu kiter mrh sesorang, ada 10 org yg akan marah kita tau..yg penting, kiter cari punca kemarahan itu dan cuba hindarkan ia..cth kiter mrh dgn si A, elakkan bertembung atau berjumpa dgn dia..biler dah reda, br leh jumpe dia..

apei said...

maafkan ajer lah. simpan2 dalam hati pun tak guna. bukan ada orang kesah...

cahaya said...

sahromnasrudin:nak marah ngan ketua projek yg asyik nak marah2 jer..budak master yang wat hal..cahaya gak yang die marah..mao tak marah nih..huhuhu

apei: huhuhu..tak mao simpan pun..tapi takleh nak kuarkan...mcmna tuh?terpaksalah telan jer...