Pages

Sunday, June 7, 2009

seLalU MengAlah?

jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini


pertengkaran yang terjadi
seperti semua salahku

mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernah kah kau berpikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku
masih bisa bersamamu

tak salah mengalahkan...mmg tak salah....tapi bila selalu mengalah....kadang2 hati ni jadi penat...kenapa perlu die terlalu ego...terlalu ego untuk mengakui kesalahannya tanpa mengungkit tentang apa2....huuu...bukannya die tak baca penulisan aku... die baca..tapi...hati nya terlalu keras...aku dah penat rasa..penat sangat....ntah kenapa rasa ingin berhenti jer kat sini...benar2 ingin berhenti dan taknak teruskan apa2 lagi...aku dah tak larat nak mengalah....benar2 tak larat dah nak mengalah...huuuuuu....

esok kejer..tapi tak pasal2 aku balik umah pagi tadi...tersekat kat jerteh sebb jem dalam sejam...bengang dengan pemandu yang besar kepala n berlagak atas jalan raya...tapi malas nak gaduh...lantak dorg lah...kalau dorg rasa dorg dah hustle sgt bawa kereta....biaq pi la....

hati n pikiran not connected at all....rasa lost yang ntah ke mana2 pun aku tak tahu...penat....lirik sembilu masih terngiang2 dalam kepala...berselang seli ngan lirik selalu mengalah nih....ceh...sakit kepala seh....sakit hati pun yer jugak....

mungkin..mungkin aku harus uba belajar untuk berhenti di sini..dan mulakan langkah yg baru...huhuhuhu...boleh ker aku...aku penat...aku lenguh...aku dah tak larat nih...sembilu berbisa tertanam jauh dalam hati...buat hati aku terluka lebih parah....lebih parah dan lebih parah....

pagi ni dapat msg dari die...bukan penyesalan yang aku dapat dari die..tapi keegoan yang semakin memuncak..dan keegoan itu menambahkan lagi rasa benci di hati.....melampau2 benci aku pada die.....

YaAllah..apa yang harus buat sekarang...berlah aku petunjuk Mu....bantulah aku...yang dalam kebunTUan ini...

ingin sekali aku luahkan rasa kecewa ini....ingin sekali aku laungkan rasa kecewa ini...huhuhuhu...

4 comments:

RainMe LeoBellicose said...

nampak mcm betul je ni...
How ur day lately..

cahaya said...

hurm..kat luar je betul.
kat dalam..cam dah bengong sket...hahahaha...

RainMe LeoBellicose said...

Meh, biar saya betulkan...

cahaya said...

nak betul an mcmna?tak dok spare part for sale..or medicine to cure..