Pages

Wednesday, June 3, 2009

Mud Ku hiLang Di TeRIk MenTari

"argh..kenapa mud aku hilang lagi nih...pagi tadi jer dah cukup malas aku bangun..panggilan mak tak ku endahkan...jam tepat 630 pagi...selesai menunaikan solat subuh..aku baring lagi di pangkuan sejadah...kipas yang berputar laju mendinginkan lagi suasana pagi tadi...mak dah bising2 tgk aku masih lagi tidur...akhirnya aku bangun juga dalam keadaan amat malas dari terus mendengar leteran mak yg membingitkan suasana pagi ku yg indah...huhuhuhu.... dalam keadaan serba takde mud aku bersiap...muka ni mmg dah masam mencuka...mulut ni plak muncung sedepa...tapi mak tetap menegur ku walau tahu aku tak punya mud untuk bercakap pagi itu..akhirnya...aku bersuara juga ngan mak..sambil mengomplin kek yg tak sedap pagi itu... hurm..sambil mengadu kat mak..."mak malas lah nak balik..nak benti kejer jer boleh tak..?" mak pandang aku ngan jelingan tajam..aku sengeh bodoh jer kat mak...kerana jelingan mak tu aku paham sesangat dah..mmg tak boleh lah jawabnya...huhuhuhu....drive arini pun jadi cam mals2 jer...bawa dah cukup laju tapi rasa mcm lambat jer...huhuhuhu...siyus..takde mud nak kejer nih..asa nak balik umah tido jer...men ngan penat kenduri kawen yg tak abis2...ni baru jadi pengapit ...lom jadi pengantin lagu...hahahaha...kalau dah jadi pengantin ntah apa citer...
hurm..tunggulah post yg seterusnya tntg "MY BESTFRIEND WEDDING" (^__^)

4 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

Jadi pengantin penat lain seh...hahhaahaa...

Princess Liyana said...

hihi..penah jadi pgapit mmg pent ;P...hihi

Sang Asura said...

Cahaya: sy pn pnah jd pgapit jgk..bukn nk kipas or payungkn pgantin, tp kipas & payungkn diri sy sdiri...panas gak kalo bwk pgantin bjalan tgh2 kul 12tghari..adui..

cahaya said...

aku..dia..kamu..:ceh..penat pengantin tu lain..tu penat berbaloi tuh..wakakaka...:P

princess Liyana:penat yg tak terkata..kihkih