Pages

Saturday, June 20, 2009

PInK MMg mEnaWAn HATI kU!!!

smalam time jalan2 ngan een..usha2 jam kat astaka....nampak jam EDWIN..pInk...mak aih cantik nya!!!harga..dalam RM129 kalau tak silap...rasa mcm nak angkat jer..siyus comel n sportY jam tu..beralih plak ke jam B.U.M..yang tu tak yah cakaplah kan...mmg kompem dah lama aku usha jam tu..cume tak angkat2 gak..hahaha...harga dalam satus lebih gak kalau tak silap....ada juga jam B.U.M pink yang sporty tak sampai seratus pun harga die...asa mcm nak angkat Jer sUmer jam2 tu...geram Jer Tgk..huhuhu..pastu TrinGat plak KAt jAm Q&Q hari tu...yang tu pun bleh tahan..tak sampai satus pun....ish...rasa mcm nak jer...kenapala mcm fanatik pink nIh...huhuhuhu...tapi nak sangat2 jam tu...huhuhuhu...lambaTnYa Gaji Masuk....naK haraP Org Bagi Mmg Harapan Lah KAn..hahaha....

5 comments:

bB sYasYa said...

mmg cun!sy pun mahu beli jam..tp blm ade ongkosnya....

nizamsani said...

jam aku oren.
sama macam warna kereta,
pagar dan langsir rumah aku.
mmm..

Princess Liyana said...

huhu sama la kita dear...minat gila pink!huhu

cahaya said...

bBSyasYa:nanti udah ada ongkosnya belikan saya satu gak..hahahah..(^^p)

niamsani:wah...Oren Tu....orn TU tanda ceria..awak ni cerIa ke org nYa.kuikuikui;P

PrincessLiyana:Minat Giler Takpe lagi Yana..jGn jadI giler Dah..wakakakak(^^D)

Sang Asura said...

pink + purple = YOU ;)