Pages

Sunday, June 14, 2009

3R besT!!!!!

hari ni aku tonton 3R...episod kali ni pada aku sangat best..sangat,sangat best...dari 10...aku bagi 10 gak!!!!dari 5bintang pun aku bagi 5 bintang gak!!!isu dan topik yang pada aku sangat menarik..malahan, jemputan 3R kali banyak memberi aku informasi2 yg berguna untuk di aplikasikan dalam kehidupan dan hubungan seharian...so girls n guys...do watch 3R todays episod @tv3...best...tak rugi pun spent 30minit korang...(^^,)

antara ayat2 best dalam 3r hari ni:

> marrige is like entering a university...university of marrige ...you must be ready to learn new things everyday...
> dont look for perfection in your partner, because nobody perfect....
> to be in loved is not forever...so make sure you like and accept your partner the way there r...
> dalam waktu perkenalan..jangan berpura2....kita perlu tahu sikap dan sifat pasangan kita..begitu juga die..
> so on..so on..n so on...
nak tahu lebih lanjutjangan lupa tgk episod 3r hari ni k....(^^,)

8 comments:

BISNESTEVICO said...

Srikandi negara! Jom join bisnes STEVICO. Bina income utk diri dan keluarga.Jomlah>>

cahaya said...

wooo..amik kesempatan untuk berniaga ker?sorry...not interested...

RainMe LeoBellicose said...

jom kenal kenal ... huhuhu

cahaya said...

jom..kenal..kenal..hahaha

Princess Liyana said...

Heeee..btol2, kalau bpura2 nnti pastu ha tanggungla sndr..kan ? alaahai

cahaya said...

amboi2...bakal tunang org ni sempat lagi menyinggah..mekacih...(^^p)

Topeng Perak said...

Cahaya..nk kenal leh?hehehe

m.k.z.e said...

rancangan 3R banyak bagi info berguna, lagi-lagi untuk kaum lelaki