Pages

Monday, April 5, 2010

HUppY belAted Bday...

HAppy BelaTed BDay buat kamu....
ha a,,,kamulah..
yang sedang asyik mengetik papan kekunci dari tadi...
yang sedang pusing memikirkan mukadimah blog kamu ini dari tadi...
apapun...
happy Belated bday Nurul Cahaya.....
(^^,)....(^^p).....(^^>).....

bismillah....dan assalamualaikum semua bloggers....
sekarang nih saya sedang melayan lagu2 jamal abdillah..tak tahu kenapa, saya tak jemu2 dengar lagu2 die...layannnnnn jer...sambil2 mencari idea apa yang harus saya tulis kali ini... so...bersempena bday saya yang dah lepas nih...mungkin masih belum terlambat untuk saya wish diri saya sendiri kan?betul tak....

bday kali nih..saya dapat hadiah dari sahabat handai tersayang yg saya juga syg sgt2!!!! hehehehe...

hadiah yang comel nih saya dapat dari en.pesona pada malam bday saya...comel kan?kan? saya panggil nama die...um...hikhikhik...rahsia..rahsia...tak leh gitau..segan plak nak gitau...kukuku..... walapun mcm2 jadi sebelum tu...tapi die tetap turun jauh2 untuk celebrate bday saya...walaupun dah kene marah dengan saya n dah penat saya melarang die dtg sini...tapi die tetap dtg...n celebrate bday saya... terharu??ofcoslah...saya ni bukan nye tiang lampu yang tak berperasaan... dengan penuh kesabaran die melayan jer kerenah saya yang kadang2 ting tong nih... tak tau nak kata apa bile die beriya2 sambut bday saya... apapun...terima kasih en.pesona...(^^,) heee....


beg sling yang sgt sweet ini datannya dari een...dapat b4 bday lagi...kata een, die bagi saya awal2 sb die nak saya happy... die tahu saya mesti akan sedih masa bday saya tue..tak kira selebar mana senyuman saya,,,die tahu apa yang tersurat dalam hati saya...dan die tahu tuntutan air mata yang wajib pada hari lahir saya...hurm..apapun..terima kasih sgt2 kat een... saya suka sgt beg sling nih..hehehehe..(^^,)


haa... ni gelang mutiara dari sabah...saya suka warnanya...lembut.... simple..tapi menyerlah...terima kasih diucapkan buat en.azmi ghazali...hikhikhik,..terimA Kasih kerana ingat nak bagi ole2 kat saya...n merangkap hadiah bday untuk saya... n terima kasih sekali lagi untuk een kerana memilih warna ini untuk saya...heee....(^^,) sayang sgt2 kat korang berdua (^^,).....

owh..ini adalah pic msg dari kawan baik saya yg wish bday dan sama2 wat contdown untuk saya....heeee... tahun ni punya wish agak spesel...die wish saya dengan mms muka sendiri,,,hahahahah....die kawan baik saya dari sekolah yang sgt2 sayangkan saya n concern tentang saya.... huhuhu..terima kasih dz... for being a part of my life...(^^,) ow..tahniah juga buat die yang telah berjaya merisik odeng nya di sabahbaru2 ini...alhamdulillah dipermudah urusan dz kali ni...dan moga2 urusan seterusnya lebih dipermudahkan dan dilindungi Nya...amin...(^^,)

tak saya lupakan...buat semua kawan2..sahabat2..dan teman2 yang wish saya melalui sms,mms, comment di facebook dan friendster serta sebagainya....terima kasih sangat2.... ingatan korang merupakan hadiah tak ternilai buat saya....(^^,) alhamdulillah...rupanya masih ramai yang syg...hehehehe...(^^p)

tahun ni saya tak dapat nak cari dress yang saya suka untuk dihadiahkan kepada diri sendiri...dress yang saya dok usha2 dah takde time saya nak beli...frust tak terkata time tu...so, alang2 en.pesona bawa saya jalan2 hari tu, saya telah menghadiahkan diri saya sebuah sling bag "butang" yang comel di mata saya...dress takde..beg pun jadilah...hehehehe.... tahun nih lain sket suasananya....

urm..overall...saya rasa berpuas hati dan bersyukur...sebb saya dapat sambut bday saya bersma insan2 tersayang... een dan en.pesona yang sudi meluangkan masa sehari suntuk berjalan2 bersama saya.... walaupun tak tahu nak ke mana...hahahaha....

walaupun ini mungkin bday yang paling menyedihkan buat saya...saya tetap bersyukur...sebb di saat saya terluka pasti akan ada die dan een di sisi....yang takkan penah mahu melihat saya bersedih dan menangis....

"terima kasih YA Allah...kerana masih membenarkan hamba Mu ini bernyawa dan berpijak di Bumi mu dengan kesihatan dan kesenangan....
terima KAsih YA Allah..kerana menguniakan hamba Mu keluarga yang begitu menyanyangi ku,,,dalam apa jua keadaan dan masa....
terima kasih ya ALlah..keraba menghadirkan buat ku sahabat2 dan teman2 yang begitu setia dan ikhlas bersama ku...walau dlam apa rupa sekali pun....
terima kasih ya Allah di atas segala nikma Mu ini.... yang takkan mampu aku miliki jika bukan dengan keizinan Mu....
mog akebahagian ini bukan sementara,,,
walalupun ku di uji dengan dugaan kasih yang tiada henti...Kau kurniakan buat ku pengubat yang tak pernah habis....
terima kasih ya Allah...atas segalanya.....
siapalah aku tanpa Mu... kosong... dan sendiri.... "


No comments: