Pages

Sunday, March 28, 2010

salam semua(^^,)

salam semua bloggers..
lama betul aku tak membebel di sini...sibuk?tiad masa?tak punya idea?semuanya terangkum dalam alasan2 yang membuatkan aku tak mampu untuk mencoret disini...kadang2 apa yang di taip hanya separuh dan tersimpan sepi dalam draft tanpa dipublish....

tadi adalah hamba Allah ni datang menjenguk aku ketika di hatcheri... well..dah lama gak die tak datang sini...seorang yang agak rapat dengan aku waktu student dulu... siapa die.biarlah rahsia...heee...how i love that line...

sembang nyer sembang..sampailah ke part yang sebenarnya...

"eh..yati kau bukan dah tunang ke?bila nak kawen???..."
hurm..nilah soalan yang paling aku nyampah skali dalam hidup aku skarang nih...rasa cam nk tanak tlinga dalam pantai bila ada yang mengajukan soalan berdarah tu....

"eh..yang slalu datang umah kau tu ke?**** kenallah die...kau dgn die ke?"
teeetttttt....skali lagi berdesing rasa tlinga nih......

"itulah kau...semuanya kawan....mcmna nak kawen.... janganlah memilih sangat..."
zrrreeeeettttttttttttttttt!!!! terkoyak rasa hati aku....

"kau dgn die tu tak jadi ke?apahal? "
krrreeeeeeekkkkkk....retak hati ku.....

"kau jangan milih sangat yati.... kita bukan makin muda pun....."
tak tau nak kata apa dah mcmna hati aku rasa....hanya mampu mengukir senyuman tawar dibibir ni.....

"kau ni dah lah selebriti UMT..sume org kenal kau...."
dupdap..dupdap..rasa hati..mcm nak meletup pun ada.....

"tulah pasal *****... yati pun tak paham....apasal ramai sgt yang nak tau pasal yati erk?yati aik tahu hal org pun malas...nape org nak amik tahu hal yati...."
mengharap si die terasa....tapi...mungkin tidak.... malahan sekehan deras melekat di kepala ku...huhuhuhu...

so..sepagi berborak dengan *****...membuat kan hati aku tertnya2...awat r?awat lah org ske sangat amik tahu hal aku erk?awat?awat????ada sape2 tahu tak awatnya???? penat aku.... pegi sini org amik tahu..pegi sana org perhati.. kadang2 mmg kalah selebriti!!!! bukan nak perasan...bukan nak berlagak ke apa....apatah lagi mearas bangga!!!langsung tak!!!!!!!!!!!!!! serabut kepala lagi adalah.....

yelah... aku pegi mana2...jumpa org sana sini...ada jer yg perhati....pasu esok lusa...jadilah buah mulut org sana sini.... "hari tu aku jumpa die kat sini kat sini..dengan org tu...dengan org ni...nampak mesra ..n so on...n on...n on...." tu belum yang sampai kat mulut org lain lagi yg versi cerita nya lain..." eh..hari tu aku nampak kawan kau yang kejer A****** tu ngan org nih kat sini...die buat apa ha kat situ...jumpa ngan org yang nih...kau kenal ke?...jauh tol dorg jalan...n son...n so on...." Ya Allah.... aku nih manusia biasa jer...yang punya kehidupan yang biasa cam org lain...kenapa org suka sngt jaga tepi kain aku.... aku tepi kain org pun aku tak jeling..apatah lagi nak jaga...lantak lahkan...semua org ada cerita dan cara hidup sendiri.... kalau tak bawa mulut lain cerita..ni yang jenis bawa mulut nih...mmg pantang tok nenk aku jer rasa!!macm nak ganyang2 jer mulut2 tue... perlu ke korang amik tahu sampai mcm tu sekali??? perlu kah aku diperhati sampai mcm tu sekali...aku bukan selebriti....tolonglah..aku hanya manusia biasa yang punya kehidupan sendiri.... kalau nak tahu sangat dengan sap aku berjalan...dengan siapa aku berkawan...meh sini.tanya aku direct...time jumpa tu meh sini tegur depan2...tak payahlah nak perati dari jauh...pastu sibuk lelong cerita sana sini... tanya org sana org sini.... kalau nak tahu sngat...meh lah tegur depan2..kenapa?tak berani? bukannya aku nak lari ke..nak marah ke..apatah lagi nak makan.... huh....

ntah kenapa...tiba2 hati aku sakit bila org wat aku mcm nih.... aku tak amik tahu hal org...org plak beriya2 amik tahu hal aku.... kadang2 sakit hati gak...bila mcm2 cerita n mcm2 versi tentang diri ini tersebar sana sini....

hurm... tu jer kot yang aku nak luahkan disini...next time aku cuba spend time kat sini lagi...air tangki dah penuh...sambung wat teje hatcheri balik...
k...bye...adios...

salam wbt....

No comments: