Pages

Thursday, March 4, 2010

aku tak tahu...

kalau pengorbanan selama ini...bukan pengorbanan padanya...aku tak tahu apakah itu....terlalu remeh dan kecil ke segala pengorbanan selama ini....

kalau penantian selama ini bukan kesabaran padanya...aku tak tahu apakah itu.... terlalu singkatkah penantian selama ini.....

kalau usaha ku selama in buka percubaan padanya.... aku tak tahu apakah itu.... terlalu remehkah apa yg ku buat selama ini.....

kalau kesungguhan ku selama ini pemaksaan padanya.... aku tak tahu itu yang dia rasa....
aku betul2 tak tahu.........
dan kini...aku tak tahu apa yang harus aku lakukan.....apa lagi yang harus aku katakan.....
benar aku tak tahu.....
punyakah aku hak keatas janji2nya....
punyakah dia hak keatas aku............aku benar2 tak tahu....benar aku tak tahu.................

seandainya aku tahu...pasti aku takkan terus menunggu....
seandainya aku tahu....pasti aku takkan terus menanti........
seandainya aku tahu....pasti tika dan saat ini...aku tidak berada dalam keadaan yang aku tak tahu.....kemana dan dimana penghujungnya.....................................

No comments: