Pages

Wednesday, March 10, 2010

seMoga...

bismillahirrahmanirrahim....

ya Allah...
kira nya ini jalan yang betul buat ku...
Kau permudahkan lah....
kiranya ini haluan yang benar buat ku...
Kau persingkatkan lah dugaannya....

Ya Allah...
kiranya ini ketentuan yang Kau tetapkan buat ku...
Tetapkanlah JUga hati kU....
agar ia tak berbelah bahagi untuk menerima...
agar ia tiada keraguan untuk memberi....
agar ia tiada syakwasangka yang tak berpenghujung....

Ya Allah..
pada Mu jua lah aku bermohon....
kerana hati ini rapuh....serapuh dedaun kering di bumi Mu Ya Allah..
hati ini retaK ya AllaH..HIngga tak saNggup ku MencanTumkannya kembali....
Hati ini parah Ya Allah..Hingga tak mampu untuk aku ubati...
pada Mu aku bermohon Ya Allah...
peliharalah hati Ini.... hati yang ingin di cintai dan mencintai kerana Mu Ya Allah.....
peliharalah Hati Ini.... hati yanG iNgin membahagiakan dan dibahagiakan Kerana Mu Ya Allah....
peliharalah hati ini... hati Yang ingin dikasihi dan mengasihi kerana Mu Ya ALlah....
pada Mu lah tempat akU berMOhon....
sesunguhnya akulah hamba Mu yang Tiada daya... tiada kekuatan....

Ya Allah...
andai ini ketentuan Mu, berilah aku petunjuk yang nyata..kerana mata dan hati ku telah buta dan dikaburi nikmat dunia......
andai ini ketentuan Mu...berilah aku petunjuk yang nyata...kerana mata dan hati ku telah gelap diselubungi kejahilan diri....
andai ini ketentuan Mu...berilah aku petunjuk yang nyata Ya ALlah..agar tidak ku ulangi kesilapan lalu...berulang kali.....

Ya Allah..hanya pada Mu aku Bermohon..
mengadu dan menagih kasih dan Simpati Mu...
sesunGGuhnya Engkau lah yang maha mengasihi hamba Mu...
dan Engkau LAh yang MAha Mengetahui setiap sesuatu....
hanya pada Mu aku berMOhon pertolOngan....
tiada daya aku tanpa Mu...
Tiada Tuhan yang ku sembah melainkan Mu...nabi muhammad Itu rasul Mu...
amin..ya rabbal alamin.....

No comments: