Pages

Monday, February 9, 2009

TraGedi seMangkUk aBc


warnanya cantik..ad merah.ada hijau,ada kuning..kalau yang lebih spesel ada juga kaler2 len mcm biru,purple n putih susu tu mmg wajib...apa yang lebih istmewa biler ada aikrim penyerinya..paling best biler eskem coklat dan disisipkan dengan bisut roll tu..layan di waktu panas terik mentari mmg best gaban..mmg layan la....lagilah terengganu sekarang ni sedang mengalami musim panas yg tak terkata peritnya...huhuhu..
aku suka sgt mkn abc..walaupun sudah beberapa kali keracunan mkn abc..aku tak pernah serik untuk mencubanya apatahlagi menikmati nya di waktu petang...lagi layan kalau makan abc tepi pntai..hish..mmg syahdu!!!hihihiks..
tapi,indah mu wahai Abc hanya seketika cuma..di saat aku merasakan mu...aku cuba abaikan apa yang melalui kerongkong ku....bila mula habis kesejukan mu melaluinya..aku mula merasai sesuatu yg tidak enak dan memualkan....huhuhu..susu!kenapalah dirimu perlu datang bersama susu baru best..kalau takde susu,rasanya begitu hampeh di tekak ku....tapi demi abc yg meriah carry nih..aku telan juga walau mual akan ku tanggung kemudiannya...huhuhu..beberapa minit kemudian..perut ku akan mula memulas2 dan rasa bagai ingin meletup kerana makhlukbergelar "susu" sudah "meracuni" sebahagian dari ketahanan badan huhuhuhu ...abC ... oooOOOOooo.. aBc ....

3 comments:

Sang Asura said...

Salam Cahaya,...

ku melihat abc tu watkn ku lapa sgt2..skrg dh kul 12.30am..waaaaaaa.nk abc...nnt leh tlg tnjukkn x mn tmpt nk mkn abc tu???

cahaya said...

sang asura:hahahaha..makan tgh malam nanti boncet!

Sang Asura said...

Cahaya:..boncet??jgn riso..perut sy msih lg dlm kdaan terkawal..6-pack