Pages

Monday, February 9, 2009

tEmBam?

kakwan:eh, tie..bakpe mu makin tembam eh?
aku: eh,ye ker kakwan?takperla..dari kurus kering (ayat penyedap ati)
kakwan: tapi sungguhla tie, aku tgk mung nih makin berisi..pipi tu makin tembam...
aku:(sengeh2..sengeh2...)ala kakwan ni jgn tgk mcm tu malu lah..hehehehe..
kakwan:pelik r mung ni ti..org len frust kurus kering..mung,jadi lain plok..
aku:hehehehe...nak wat ganer kakwan..dah gini..kuikuikui...biar r..kalau kurus kering
kang susah plak...


ni bukan komen kakwan yg pertama untuk aku...dah berapa kali dah kakwan omen aku mcm tu...wahidah pun dah dua tiga kali tegur aku yg semakin chubby nih..hadui..kekadang tu,dalam tak kisah aku pun timbul gak kebimbangan dalam diri ni..manalah tau..dari tembam ni boleh jdi gemuk...hehehehe...habislah kena beli baju baru lagi...tak muat lagilah blaus2 yang sedia ada nih..hish..bahaya..bahaya...


tapi kalau betul gak ckp dorang...aku pun rasa aku makin chubby..walaupun aku makan kurang...tido pun takdelah banyak n lena...tapi pipi aku ni nek semacam jerk...bukan stakat pipi,ada gak part2 len yg aku rasa mcm naik mengembang jerk..hish...nek pelik gak aku...sebb aku jrg exercise ker erk?kekdang kat umah ada gak wat senam robik sengsorg..mgkin tak cukup berpeluh kot..yer kot..yer kot..huhuhuhu..kacau...kacau...

6 comments:

Sang Asura said...

Salam Cahaya...

Emm..meh sy tilik dl btul ke awk ni tembam..tgk kiri, tgk kanan,...mmm..hehe.hnya aku, kamu & mereka shj yg tahu...

sy nk tnya sklan mnyentuh hati & prasaan ni...sklan ni watkn ssiape je akn sedih & hiba..sgt2 mnyayat hati...kamu tahu ape yg ku ingn tnyekn kn?? krn kamu seorg yg ligat..tp,ku ade soklan laen yg mndebarkn bbunyi, KAMU MAHU EXERCISE LEBIH GIAT KAAAAA???

cahaya said...

sang Asura: jaWapan yg MengHibaKAn.."TaK"..kuikuikui...exercise?hurm..apa tu erk?biskut cokelat eh?hehehehe

Sang Asura said...

Cahaya: jom kite exercise same2 nk??? joging..men bdminton...
betul..betul..betul...
jgn lupe tgk kami..tengok..tengok..tengok.hehe

Princess Liyana said...

hehehe..makan slagi dpt nikmt makan itu..tembam2 pun comel pe;)huhu

cahaya said...

Princess:hei...mengampu eh?kuikuikui

Princess Liyana said...

hi hi hi..mana ada mgampu...;)ckp yg bnr je